Millainen nainen tahtoo vaimoksi?
Miksi tietoisesti olla vaimomatskua jollekin hulttiomiehelle jolla itsellään ei ole aviovelvollisuuksia? Miksi naiset haluavat paapojan rooliin pettäjälle?
Kuinka moni mies kokee aviomiehuuden osana identiteettiään? Ei yksikään. Vaimous on kautta aikain määritellyt naisen minuuden.
Itse ainakin käytän kaiken aikani oikeaan työhön, en miehen siveään seksikoneleikkiin. Miehenne katsovat aivoimesti muita ja hakevat seuraa. En ymmärrä miksi haluatte sitoutua.
Ihmeellisiä nämä naisten roolitoiveet.
Kommentit (5)
Haluan olla jonain päivänä vaimo uskolliselle ja rakastavalle miehelle.
N22
Miksi vaimo tarkoittaisi noita asioita, mitä ap kuvaa? Vaimohan on avioliiton solminut nainen. Siihen määritelmään ei kuulu taloudenhoito, seksileikit, paapominen, passaaminen, urosuunnitelmat, lapset tms. Ne määrittelee jokainen pariskunta itselleen sopivalla tavalla. Ap elää nyt jollain 50-luvulla tuon vaimokäsityksensä kanssa.
Jankkaajaämmä iskee jälleen. Etkös sä ehtinyt tekemään jo toisenkin aloituksen tänään aiheesta "miksi naiset ottaa miehen sukunimen"?
Sulla ei vissiin ihan hirveesti ole sisältöä elämässä ap?
Ei vaimous minua määrittele. Minä määrittelen vaimouden. Itselleni ja puolisolleni sopivaksi.
Minä haluan olla vaimo. Ja pöytään laitan sitä, mitä toinenkin.