Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttavatko vanhempasi lastenhoidossa, kun olet sairaana?

Vierailija
10.03.2006 |

Minun vanhempani eivät ole koskaan auttaneet meitä lastenhoidossa missään olosuhteissa. Heillä on aina selitys joka asiaan, miksi juuri nyt ei käy. Nyt olin jossain kuumetaudissa viikon verran. Arvasin, että äitini soittaessaan sanoisi, että auttaisi muuten, mutta ei luonnollisestikaan voi, koska eihän kukaan mummo nyt tule tartuntaa hakemaan. Tulinkin uteliaaksi, että onko olemassa rohkeita mummoja, jotka eivät viruksia pelkää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät,

koska eivät asu samalla paikkakunnalla. Ja eivät auttaisi vaikka asuisivatkin, koska äidilläni paha astma ja jos saa flunssan yms. niin se tietää hänellä automaattisesti sairaalareissua. Joten en edes huolisi häntä meille avuksi, jos olisin kipeenä.

Vierailija
2/4 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus jos on joku pakollinen meno, ovat saattaneet auttaa. Joitakin kertoja olemme käyneet miehen kanssa kahden jossain ja vanhemmat täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat asuu suht kaukana, mut en usko että auttaisivat vaikka lähelläkin asuisivat. Miehen äiti asuu melken naapurissa, mut ei edes tule käymään jos tietää että mä olen kipeänä.

Vierailija
4/4 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta kesti parantua 6kk, en saanut kertaakaan apua, eivätkä kertaakaan voineet esim. ulkoiluttaa 1-vuotiasta lastani. Olin vielä yh silloin.,

T. " lievästi" katkera joka ei taida vanhainkotiin mennä heitä katsomaan/hoitamaan, koska voihan se vanhuuskin " periaatteessa" tarttua..