Mitään en kadu niin paljon kuin lapsia ja asuntolainaa
Ja kaikenlaista olen tehnyt, jota varmaan katua pitäisi.
En halua mennä kotiin. Haluan jäädä tänne töihin viikonlopuksi, juoda kännit ja olla yksin.
Kommentit (10)
Pohdi miten siitä pääsisit. Myykää asunto ja muuttakaa vuokralle. Pääsette velkakierteestä.
On sitten taas uutta voimaa olla lasten ja lainojen kanssa kun vähän tuuletut!
Masentuneet ajatukset voi hoitaa pois! Ennenkuin niistä tulee sanoja ja tekoja!
Elämä muuttui helvetiksi sen jälkeen, ja mulle tulee joskus samanlaisia tunteita kuin ap:lla, mutta olen sitä mieltä, että se kyllästyminen lapsiin ei ole todellista vaan oire just siitä, että elämä on muuten muuttunut ikäväksi pakkopuurtamiseksi.
Joku vanhemmuuskortti olis hyvä tehdä jossain ennenkö alkaa lisääntyyn!
Ihmeellisiä ääliöitä sitä onkin!
Kerro toi kumppanillesi niin ei oo enää lapsia ja asuntolainaa. Pääset vetään viinaa sinne poikamiesboksiisi!
vaikka MLL:stä... Olikse jotain päälle 4euroa tunnilta, eli ei niiiiiiin kauheen paha. Sossun kauttaa tietty ilmanen.
Opiskelijatytöt usein hoitavat lapsia saadakseen vähän ylimääräsitä ja ovat siis halpoja. Laita ilmoitus mihin vaan niin eiköhän hoitajia ilmaannu! Valitse paras.
Ja jos epäilyttää sano vaikka että teillä on turvaka meroita kotona, niin ei sitten tee mitään tuhmuuksia ;)
Tekee pahaa tällaiset typerykset.
Vierailija:
Joku vanhemmuuskortti olis hyvä tehdä jossain ennenkö alkaa lisääntyyn!Ihmeellisiä ääliöitä sitä onkin!
Kerro toi kumppanillesi niin ei oo enää lapsia ja asuntolainaa. Pääset vetään viinaa sinne poikamiesboksiisi!
Osa-maksua voi pienentää jos tiukkaa on. Ja ei se vuokralla asuminen ole sen halvempaa. Jos perheellinen vuokra-asuntoon muuttaa niin se on yleensä sen 600e ainakin, samalla hinnalla maksaa asuntoa pois!
En jaksaisi. Vituttaa että olen sitonut itseni johonkin tällaiseen.
Pakkohan se kuitenkin on jaksaa. En varmastikaan ole ainoa, jota joskus ottaa päähän.
Jäin taas ylitöihin... Mies varmaan kohta luulee, että mulla on joku toinen.
Kohta lähden himaan ja menenkin baarin kautta. Juon yhden viinilasillisen, ja jaksan taas ehkä vähän paremmin.
ap
Sinulla on työpaikka, perhe, oma koti mutta eihän sitä nyt voi tyytyväinen mitenkään olla. Sinä et tule koskaan olemaan mihinkään tyytyväinen!
Miksi et halua mennä kotiin? Oletko stressaantunut? Ota pieni irtiotto ja yritä saada lapsille hoitaja (isä tai joku muu) ja mene vaikka viikonlopuksi yksin jonnekin.