Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyytyisin naiseen joka ei herätä mitään himoja?

Vierailija
16.11.2016 |

Tästä syystä kiinnostun vain max. parikymppisistä herkkupepuista.
M45

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sulla sitten muuta mahdollisuutta ole kuin viettää kiva elämä kätesi kanssa.

Vierailija
2/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se  myös menee korttipeleissäkin jos ei ole hyvää paria niin pitää olla helvetin hyvä käsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri sen takia, iso helpotus!!

Vierailija
4/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaahan me naiset yritämme kysyä uliulilta, joka tänäänkin on avannut aiheesta monta monituista ketjua. Miksi tyytyisimme mieheen, joka ei herätä mitään himoja? Oikeasti, miksi?

Vierailija
5/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tyytyä naiseen joka ei herätä himoja. Case closed. Toivottavasti löydät jonkun.

Vierailija
6/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo go, bro!

Vierailija
7/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö saada tällä avauksella keski-ikäisten tätien sapen kiehumaan? Sorry, olen sua jokusen vuoden nuorempi ja katselen ainoastaan itseäni nuorempia miehiä. Ja nekin katselee mua, win-win. xxx

Vierailija
8/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oo niin vaatinutkaan? Ai niin, Porvoossa toki on kaikki mahollista, ap:n ympärillä käy kuhina kun yli 25-vuotiaat katkerat miesvihaajamammat parveilee ympärillä nalkuttamassa, ap ärtyneenä huiskii heitä tieltään, mutta jatkaa tyynesti matkaansa kohti teinilaumaa jotka polvistuvat ap:n eteen valmiina koska ap on nuorekkaan näköinen nelikymppinen alfauros ja...

9/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali, nuori nainen, huoli mitään letkukikkeli pappaa.. Eli nusit rumia ja jälkeenjääneitä.. Noloa!!!

Vierailija
10/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiasi tietysti.

Itse m40 ei voisi edes kuvitella elämää alle 30v naisen kanssa +-10 on kipuraja omasta iästä

Kyllä nuoret naiset 18-25v ovat kauniita ja seksikkäitä mutta nekin luultavasti etsivät

lähtökohtaisesti oman ikäisiä miehiä.

Monet keski-ikäisetkin naiset ovat kauniita omalla tavallaan varsinkin liikunnalliset.

Jokainen tekee minkä parhaaksi näkee, mutta toiset ovat realistisempia kuin toiset omien mahdollisuuksiensa suhteen.

Vierailija
11/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oo niin vaatinutkaan? Ai niin, Porvoossa toki on kaikki mahollista, ap:n ympärillä käy kuhina kun yli 25-vuotiaat katkerat miesvihaajamammat parveilee ympärillä nalkuttamassa, ap ärtyneenä huiskii heitä tieltään, mutta jatkaa tyynesti matkaansa kohti teinilaumaa jotka polvistuvat ap:n eteen valmiina koska ap on nuorekkaan näköinen nelikymppinen alfauros ja...

... joka askeltaa herraskaisesti chinoissaan ja loafereissaan. Tirsk. Kaikki kaksikymppiset missit tappelee ap:stä nenät verissä.

Vierailija
12/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tyytyä, mutta kai ymmärrät, että hyvin harva parikymppinen tai nuorempi haluaa isänsä ikäistä vanhaa ukkoa? Suurin osa haluaa ikäisensä, max. 5 vuotta vanhemman.

Vierailija
13/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyisin nelikymppiseen mieheen kun voin saada ikäiseni herkku pepun?

Vierailija
14/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvikkaan, mutta niiden naistenkaan ei tarvi tyytyä sinuun.

Vierailija
15/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. 

Minä puolestani pidän teitä vanhoja miehiä rumina.

Vanha on vanha, vaikka oliiviöljyssä paistaisi. 

Vierailija
16/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös epäonnistua tai nolata itsensä

Vierailija
17/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnista omat vahvuutesi

Mutta kunnioita myös toisia

Vaikka se ei suosisi omia tarkoitusperiä, tämän todella moni unohtaa nykyään

Vierailija
18/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku käskeny tyytyä?

Pidä kuule vaan omana tietonas, kosk ketään ei kiinnosta.

Vierailija
19/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miksi nuoren herkkupepun pitäis tyytyä nelivitoseen vanhempaan herrasmieheen?

Vaikka itse en koskaan ole mikään herkkupeppu ollut, niin en kyllä yhtään käynyt mielessä kattella vanhempia miehiä sillä silmällä.

Vierailija
20/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Itse kauniina naisena en koskaan voisi edes kuvitella intiimiä suhdetta ruman miehen kanssa. Itse tunnen seksuaalista vetoa ainoastaan tummiin, treenattuihin miehiin. Makwan Amirkhani on ihanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi