Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hemmetistä saan töitä!!!!

Vierailija
16.11.2016 |

Niin, mistäköhän ihmeestä sitä löytäisi töitä? Olen hakenut ihan kaikkea mitä vaan voin. Jättänyt avoimia hakemuksia vaikka mihin ja viikoittain laitan varmaan kymmeniä hakemuksia. Yksi kahdestakymmenestä ehkä vastaa jotain. Miksi ihmeessä mua ei kelpuuteta, mä olisin hyvä työntekijä. Millä keinoilla te olette saaneet töitä? Onko se nyt vaan niin karua että työpaikat menee suhteilla? Ei ole edes ketään kenen kautta voisi päästä jonnekkin. Olen käynyt jopa firmoista suoraan kyselemässä ja jättämässä hakemuksia mut ei mitään kuulu. Tätä on kestänyt nyt puoli vuotta. Mua turhauttaa, en kestä olla kotona enää turhan panttina ja olis kivaa kun olisi joskus edes rahaa.

Neuvoja tähän asiaan? En ole laiska tai töitä pelkäävä, joten pliis älkää tulko sanomaan mitään että mene vaan sinne töihin. Siivoisin vaikka paskahuusseja jos edes sellaisen työn saisin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleeni tuli, että miten hyvin olet paneutunut hakemusten tekemiseen? Minulla ainakin on mennyt 1-2 päivää hyvän hakemuksen tekemiseen, enkä olisi millään saanut tehtyä hyviä hakemuksia noin monta. Työnantajat kyllä huomaavat, mikäli hakemus on ollut "tusinahakemus", jollaisia on lähetetty sinne tänne. Mikäli ymmärsin oikein, olet hakemassa esimerkiksi asiakaspalvelulutyyppisiä töitä. Niitä kyllä varmasti saa ilman suhteitakin, mutta toki tämä aika on hyvin vaativa. Oletko yrittänyt henkilöstävuokrausyritysten kautta työllistyä?

Mä olen nopea tekemään enkä lähetä samaa hakemusta joka paikkaan. Mulla on varmaan kymmenen pohjaa tallennettuna koneelle ja osittain tehtynä mutta kirjoitan jokaisen uudestaan ettei tule nimenomaan sitä tusinatavaraa. Kyllä mä parissa tunnissa saan hyvä hakemuksen tehtyä. Kyllä, asiakaspalvelua, toimistotyötä, siivousta ym mitä voi hakea yo-merkonomina. Ja vähän sellaisiakin olen hakenut mitkä ei ihan mun alaani olisi. En ole, mutta aion tehdä kyllä senkin. Olen vaan vähän epävarma noista vuokrafirmoista, en tiedä edes miksi

vaikea täältä ruudun takaa sanoa, mutta jossain vika jos ei ole päässyt edes haastatteluun... 6kk on vielä ymmärrettävä aika , että ei ole päässyt töihin.

EN OSAA

Vierailija
22/23 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu lisää, se voi olla ainoa mahdollisuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Miehen työpaikalla todella hyvä työtilanne, mutta mun kohdalla se tarkoittaisi, että mun pitäisi ensin mennä johonkin hitsaajakurssille ja sitten hitsariksi karuihin oloihin ja mies olisi mun pomo, joka saisi istua toimistossa perseellään ja käydä kavereidensa kanssa lounaalla. Ja hän siis rekrytoi sinne hitsaajakurssille porukkaa, joten mulla olisi aika hyvät mahkut päästä ;) mutta se on siis vaihtoehto Ö. Sitä ennen lähettelen vaan hakemuksia eri paikkoihin. Ajat ovat kyllä kovat, mulle ei ole tullut yhdestäkään työpaikasta mitään vastausta, pitää kai alkaa soittelemaan perään.