Someilu lasten läsnäollessa on väkivaltaa
Ihana kampanja: http://www.kotivakivalta.fi/
Nopea ensivaikutelmani kuvasta oli, että onpas siellä hauska peppipitkätossumeininki, kaikilla hauskaa, jopa pikkutytöllä, joka saa käyttää ääntään estottomasti...taidan olla ihan menetetty tapaus.
Kommentit (7)
Vitsit, pahoinpitelen siis nytkin lapsiani. Vauva istuu lattialla ja leikkii palikoilla, eskarilainen lukee kirjaa ja minä istun koneella kahvia siemaillen.
Äidit nyrkin ja hellan väliin ilman mitään vertaistukea...sekö tässä on pointtina.
Ennen rupateltiin naapurin kanssa kun lapset leikki, nykyään somessa..ei se sen kummempaa.
Meilläkin kolme lasta ja tässä sitä vaan näpytellään viestiä täysin turhasta asiasta jonka joku theraplay kasvattaja varmaankin keksi.
Ihme juttu kun vanhempana on lupa vain lukea kirjoja lapsille, syödä yhdessä monipuolista ruokaa keittiönpöydän äärellä ja tehdä metsäretkiä. Oi niitä hienoja aikoja kun ei vielä ollut nettiä.
Äitien pieksemisen ohella toitotetaan OLE ITSELLESI ARMOLLINEN ja muuta tekopyhää.
Kaikki varhaiskasvattajat tuntuu olevan täysin vieraantuneita oikeasta äitiydestä, aika kullannut muistot jos edes omia lapsia on ollutkaan.
Mitens se juttu koirasta ja kalikasta menikään...? Aika moni tuntee näköjään piston rinnassaan.
Vastahan me omittiin lapset ja nyt me vielä pahoinpidelläänkin ne.
Ilman somea juttelisin aikuisen kanssa ehkä kerran viikossa 10.min. Nyt onneksi voin olla sosiaalinen sekä kotiäiti enkä jää ulkopuolelle ihan kaikesta.
Jotta olisin läsnä lapselle niin olen netissä ja katselen telkkaria vain kun lapsi nukkuu. Kun hän herää, laitan puhelimen pois ja telkkarin kiinni ja keskityn lapseen. Tosin mulla on vain yksi pieni lapsi, joka toistaiseksi nukkuu paljon päivälläkin, joten tämä on helppo toteuttaa. Yritän jatkossakin olla mahdollisimman vähän ruudun äärellä lapsen hereillä ollessa. Enhän halua itsekään, että lapsi itse roikkuisi tulevaisuudessa vain netissä ja töllää telkkaria.
Entäs someilu työpaikalla? Jos vaikka poliitikot lopettais somettamisen.