Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahasti käräjäoikeus ylipäätään aliarvioi ihmistä ja hänen älykkyyttään?

Vierailija
16.11.2016 |

Olen käsittänyt, että jopa keskitasoisesti älylliset kehitysvammaiset osaavat laskea neljään. Ja he tuskin tekevät edes yksinään lenkkariostoksia. Tuli vain tästä uutisesta mieleen. Hesarissa tais olla juttu viime viikolla. Tässä vanhempi linkki:

https://www.yrittajat.fi/yrittajat/a/uutiset/498121-vuosien-taistelu-ra…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä oikeudenkäynti tavaramerkistä ja siihen liittyvistä asioista, ei älykkyydestä. Plagioinnista on olemassa ihan omat lakinsa, tutustu niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käräjäoikeuden tuomarit vaan pitävät kaikkia tasosinaan. 

mitä tulee tähän 4-raidan hemmoon, niin en tajua kyllä sen ajatuksen juoksua. mitä vittua se kuvitteli tapahtuvan, kun alkaa tuomaan maahan 4-raidan kenkiä? ja sitten se vielä itkee kasvaneita kustannuksia, kun itse valittaa aina ylempään oikeusasteeseen. 

Vierailija
4/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käräjäoikeuden tuomarit vaan pitävät kaikkia tasosinaan. 

mitä tulee tähän 4-raidan hemmoon, niin en tajua kyllä sen ajatuksen juoksua. mitä vittua se kuvitteli tapahtuvan, kun alkaa tuomaan maahan 4-raidan kenkiä? ja sitten se vielä itkee kasvaneita kustannuksia, kun itse valittaa aina ylempään oikeusasteeseen. 

jatkoa..

maailma on täynnä eri kenkämerkkejä. ei sitä yhteen tiettyyn tartte hirttäytyä maahnatuonnissa.

Vierailija
5/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää ratsastaa rekisteröidyn tavaramerkin varjolla, vaikka sitä hieman muuntaen, on kyseessä plagiointi.

Siitä tässä on kyse, ei laskutaidosta.

Stockmann kävi oman taistelunsa Tokmannia vastaan. Tällöin katsottiin, että brändi on tarpeeksi erilainen ja nimi ei ole Stockmannille haitallinen. Todettiin toki, että sitä matkitaan.

Vierailija
6/6 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen keissi jossa yritetään hyödyntää jotain tunnettua brändiä mielikuvatasolla. Laiskojen hommaa, ei jakseta itse luoda omaa brändiä.