Annanko anteeks kaverilleni?
Tein tästä jo aiemmin alotuksen tänne, mutta en löydä sitä. Mun kaveri siis loukkaa mua koko ajan (haukkui mun sukua hulluks esim), kiusaa mun toista kaveria, jolla on mielenterveysongelmia, kertoo avoimesti olevansa vahingoniloinen ja hieman ylpeileekin sillä, kyselee miks mulla kestää vessassa (mulla on endometrioosi ja vessassa kestää helposti koko välkkä tän takia, kaveri tietoinen asiasta), tulee liian lähelle ja pelottelee tahallaan. Uskallanko mä jättää sen, mitä tollasen kanssa pitäis tehdä? Oon 7lk.
Kommentit (29)
Tänään en puhunu sille, sanoin vaan että sitten ollaan sujut kun on pyytäny oikeesti anteeks. Koulu loppu just ja se vaan seiso sekunnin mun vieressä, teki jonkun oksennusäänen ja lähti pois. Ei se vissiin aio pyytää anteeks.
Mulla jäi paha olo tosta oksennusäänestä ihan fyysisesti, nyt oksettaa :D
Mä haluaisin jutella siitä kuraattorille tai jollekin, mut en oikein tiiä miten ottaisin asian puheeks. =(
Jos et arvosta itseesi vaan annat muiden kohdella miten vaan, ei muutkaan arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Tää kaveri myös sano, etten tuu koskaan saamaan poikaystävää eikä sillä oo tilannetajua tai empatiakykyä ollenkaan.
Annatko yhden kuspään määritellä arvosi ihmisenä? Miksi? Poista itsellesi haitalliset ihmiset lähipiiristäsi niin voit paremmin. Tollasen sua haukkuvan kanssa ei ole pakko olla kaveri. Jos se jää yksin koska on ilkeä, se on ihan sen oma syy.
Suomeksi: ei tarvitse antaa anteeksi eikä tarvitse olla kaveri. Yhteys opoon, omaan luokanvalvojaan ja vanhempiisi.Tolla haukkujalla on ongelma ja se pitää saada avun piiriin eli koulupsykologille juttelemaan pahasta olostaan.
Mun mummo on anoreksian takia sairaalassa ja nyt tää heitti "sun suvussa muka anorektikkoja? Ei uskois" :"( Arvatkaa itkettikö
Up