Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko anteeks kaverilleni?

Vierailija
16.11.2016 |

Tein tästä jo aiemmin alotuksen tänne, mutta en löydä sitä. Mun kaveri siis loukkaa mua koko ajan (haukkui mun sukua hulluks esim), kiusaa mun toista kaveria, jolla on mielenterveysongelmia, kertoo avoimesti olevansa vahingoniloinen ja hieman ylpeileekin sillä, kyselee miks mulla kestää vessassa (mulla on endometrioosi ja vessassa kestää helposti koko välkkä tän takia, kaveri tietoinen asiasta), tulee liian lähelle ja pelottelee tahallaan. Uskallanko mä jättää sen, mitä tollasen kanssa pitäis tehdä? Oon 7lk.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en puhunu sille, sanoin vaan että sitten ollaan sujut kun on pyytäny oikeesti anteeks. Koulu loppu just ja se vaan seiso sekunnin mun vieressä, teki jonkun oksennusäänen ja lähti pois. Ei se vissiin aio pyytää anteeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi paha olo tosta oksennusäänestä ihan fyysisesti, nyt oksettaa :D

Vierailija
24/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin jutella siitä kuraattorille tai jollekin, mut en oikein tiiä miten ottaisin asian puheeks. =(

Vierailija
25/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
26/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et arvosta itseesi vaan annat muiden kohdella miten vaan, ei muutkaan arvosta.

Vierailija
28/29 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kaveri myös sano, etten tuu koskaan saamaan poikaystävää eikä sillä oo tilannetajua tai empatiakykyä ollenkaan.

Annatko yhden kuspään määritellä arvosi ihmisenä? Miksi?  Poista itsellesi  haitalliset ihmiset lähipiiristäsi niin voit paremmin. Tollasen sua haukkuvan kanssa ei ole pakko olla kaveri. Jos se jää yksin koska on ilkeä, se on ihan sen oma syy.

Suomeksi: ei tarvitse antaa anteeksi eikä  tarvitse olla kaveri. Yhteys opoon, omaan luokanvalvojaan ja vanhempiisi.Tolla haukkujalla on ongelma ja se pitää saada avun piiriin eli  koulupsykologille juttelemaan pahasta olostaan.

Vierailija
29/29 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo on anoreksian takia sairaalassa ja nyt tää heitti "sun suvussa muka anorektikkoja? Ei uskois" :"( Arvatkaa itkettikö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi