Annanko anteeks kaverilleni?
Tein tästä jo aiemmin alotuksen tänne, mutta en löydä sitä. Mun kaveri siis loukkaa mua koko ajan (haukkui mun sukua hulluks esim), kiusaa mun toista kaveria, jolla on mielenterveysongelmia, kertoo avoimesti olevansa vahingoniloinen ja hieman ylpeileekin sillä, kyselee miks mulla kestää vessassa (mulla on endometrioosi ja vessassa kestää helposti koko välkkä tän takia, kaveri tietoinen asiasta), tulee liian lähelle ja pelottelee tahallaan. Uskallanko mä jättää sen, mitä tollasen kanssa pitäis tehdä? Oon 7lk.
Kommentit (29)
Olet erehtynyt. Tuo ihminen ei ole kaverisi.
Lemppaa. Ei kaveri tai yleensäkään mukava ihminen käyttäydy noin.
Viime vuonna tää tyyppi kehui hyväksyvänsä erilaisuuden, mut se ulotti pelkästään lesboihin. Homot on hyi sen mielestä, samoin mielenterveysongelmaiset.
Oon tosi huono jättämään ketään yksin, tällä tyypillä ei oo oikein muita kavereita. En kyllä yhtään ihmettele, sen verran huonotapainen. Kun pyydän sitä pyytää anteeks, se vaan sanoo ettei se osaa suomee. Se kyllä osaa, on ihan kokonaan suomalainen mut väittää olevansa britti.
Voit sanoa neutraalin ystävällisesti, että et olet liian ilkeä sinulle, että se tuntuu susta kurjalta, että ehkä joku muu seura sopisi hänelle paremmin.
Ja koita kestää. Yläaste on ihmisen paskinta aikaa!
Mä oon yrittäny vihjata sille, että ettis muuta seuraa, mut ei se koskaan jaksa niitä kovin kauaa. Eikä ne muut jaksa sitä. Mut tollasesta on niin kamalan hankala päästää irti, koska se yksinäisyys on niin surullista enkä halua, että ees se joutuis olemaan yksin.
Oli vaan niin outoo eilen ku pyysin sitä pyytämään multa anteeks, niin se vaan jankkas "en osaa suomee en osaa pyytää anteeks oon britti" voi helvetti mä sanon, mikä siinä on niin vaikeeta?
Mulla oli yläasteella just tollanen kaveri, valehteli silmät ja korvat täyteen (väitti esim. että sillä on oikeasti ollut mustat hiukset lapsesta saakka, vaikka oon nähnyt siitä lapsuuskuvia blondina ym.) Suosittelisin puhumaan tuosta kaverista vaikka kouluterkkarille tai -kuraattorille, koska luultavasti sillä ei oo kaikki ihan hyvin, ei normaali ihminen tuollaisia juttuja tee. Ja kannattaa ehkä ottaa myös vähän etäisyyttä, jos itsestä tuntuu pahalta sen seurassa.
Aina kun mä kerron sille huoliani se vaan on silleen "ok" ilman mitään tunteita, mut sit se valitti ku sen koira oli kuollu ja mä ihan asiallisesti sanoin "otan osaa", se rupes räyhäämään että oon tunteeton.
Kerran mun äiti joutu sairaalaan ja mä itkin koulussa sen takia ja se vaan ignooras ihan täysin sen itkun ja oli vaan normaalisti :(
Älä anna anteeksi, jos ei kerran edes pyydä.
Se myös heittää rasistisia kommentteja mun ulkomaalaisten kamujen kuullen. :(
Onkouan se narsisti? Sanoo aina että englantia osaamattomat pitäis tappaa ja sanoo ite olevasa paras siinä
Seiska luokkalaiseksi sulla on jo hyvin kehittynyt sanavarasto. ;)
Se vaan perustelee ton paskamaisen käytöksen sillä ettei se ite loukkaannu sellasesta, mutta ei tajua että muut saattaa olla herkempiä.
Mä tiiän etten oo kovin hyvä kirjottaa, turha vinoilla siitä. :(
Tää kaveri myös sano, etten tuu koskaan saamaan poikaystävää eikä sillä oo tilannetajua tai empatiakykyä ollenkaan.