Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rainbow-kahvi?

Vierailija
16.11.2016 |

Oliko se samaa kuin Kultakatriina? Joskus kuullut moista. Kahvi loppu ja S-kaupat kauempana. Olen vain tykästynyt tuohon Rainbow-kahviin, halpaa ja yllättävän hyvää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko samaa, mutta tuota on kyllä kehuttu kun ollaan lapsen turnauksiin keitetty Rainbow-kahvia. On joskus tultu ihan kysymään, mitä kahvia käytetään :-)

Vierailija
2/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on! Meillä vain minä juon kahvia, joten ei summassa viitsisi vain jotain kahvia ostaa. Mutta s-kaupat tosiaan niin kaukana etten tänään ehdi, ilman kahvia taas olo on.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään kahvihifistelijä, joten en tiedä voiko sanaani luottaa. Juuri täytin kahvipurkin, tällä kertaa Kulta KAtriinaa, viimeksi oli Rainbowta. En maista eroa.

Vierailija
4/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi kuin kahvi, mitä sillä väliä miltä se maistuu? Vedät sen kuitenkin alas sekuinnissa. Sama viinan kanssa. Ihme vänkäämistä eukoilla taas.

Vierailija
5/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tsekata tämä. Tuossa rainbow-kahvipaketissa, mikä meiltä löytyy lukee valmistajana Viking Coffee Oy (Suomi). KultaKatriina taitaa tulla Meiran paahtimolta.

-2

Vierailija
6/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni roskiin.

Kukaan ei tykännyt.

Vierailija
7/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juo kahvia, mutta jos keitän Rainbowta, ei se mitään kehuja saa.

Vierailija
8/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni roskiin.

Kukaan ei tykännyt.

Mä en juo kahvia, mutta jos keitän Rainbowta, ei se mitään kehuja saa.

Mitenhän nämä auttavat aloittajaa??

Onko jännää nähdä omat kirjoitukset julkaistuna? Ja ihan molemmat? Tuliko jännäkakka housuun =)

Vierailija
9/9 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-2

Mä olen palstaillut näemmä liian vähän kun en vieläkään ymmärrä mitä ylläoleva tarkoittaa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän