Onko hauska ja eläväinen, hyviä juttuja kertova ulospäinsuuntautuva nainen miesten mieleen?
Mitä miehet ovat mieltä tällaisista "yksi jätkistä"-tyyppisistä naisista? Joka miehen unelma, jos ulkonäkökin on hyvä?
Kommentit (10)
Mitä miehet ovat mieltä???? Sekö tässä elämässä on tärkeintä mistä miehet pitävät??????
"hyvät jätkät" on harvoin haluttua tyttöystävämatskua.
Tyttöystäväksi halutaan naisellinen sievä tyttö eikä rääväsuuta jota "hyvä jätkä" tytöt yleensä on
Noh, itse en ole mikään "hyvä jätkä" enkä mitenkään maskuliininen, mutta hauskana pidetty nainen kyllä.
Se on yllättävän monelle miehelle hieman kivi kengässä, mikä luultavasti on alitajuista eikä niinkään tietoista.
Syynä voisi olla esim. se, että mies kokee naisen hauskuuden epäluotettavana, tulee ehkä alitajuinen vaikutelma "miestennaurattajasta" johon ei ole luottamista?
Meidän työpaikall on yksi tällainen "hyvä jäkä" joka on myöskin aina äänessä ja tekee numeroa itsestään. On kyllä ihan kauniskin, mutta tiedättekö mitä?
Hän on ainoa jolla ei ole parsuhdetta ja valittaa sen puutteesa jatkuvati :)
Pelkkää plussaa, jos mietin oman kaveripiirin mielipiteitä, kunhan se ei ole sitten sitä että hei huomaatteko mä oon nyt hullun rento ja osaan juttuja. Eli siis jos luonnostaan juttu luistaa niin hyvä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet ovat mieltä tällaisista "yksi jätkistä"-tyyppisistä naisista? Joka miehen unelma, jos ulkonäkökin on hyvä?
Satunnaisena panona kyllä, naisystävänä/vaimona ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisena panona kyllä, naisystävänä/vaimona ei.
Vaimoksi sopii alistuva, tahdoton ja nätti nukke?
Jos haluaa mieluummin jonkun kukkahattutädin, niin siitä vaan. Eihän kaikki kestä läppändeeruksen heittoa.
Oikeastaan ovat aika pelottavia. Miehellä pitää olla hyvä itsetunto, että uskaltaa yrittää sitä rääväsuisinta "hyvää jätkää", joka on vielä hyvännäköinen.