Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähtien joukkopako USA:sta peruttu

Vierailija
16.11.2016 |

https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/208440-nyt-alkoi-puheiden-peruminen-s…
On siellä USA:ssa sittenkin kiva asua, vaikka presidentiksi tulikin Trump.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/208440-nyt-alkoi-puheiden-peruminen-s…

On siellä USA:ssa sittenkin kiva asua, vaikka presidentiksi tulikin Trump.

Ne on sellaisia paskanjauhajia että ei pahemmasta väliä

Vierailija
2/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D näytti mallia puheiden perumisesta. Eli ei haukkuva koira pure.

Vierailija
4/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hesari liittyy anteeksipyytäjälehtiin?

Vierailija
5/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähä paska. Ennen vaaleja oltiin suu auki mölisemässä, nyt uikutetaan häntä koipien välissä. Vitun paskahousut, toivottavasti Trump verottaa kunnolla noita paskiaisia.

Vierailija
6/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla yhdessä sovittua kohun nostatusta ne DeNiron uhoamisvideot ja muut. Miten se nyt menikään; huonokin julkisuus on parempi kuin ei julkisuutta ollenkaan, tai jotain.

Vierailija
7/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suvaitsevaiset suomessa ole koskaan tunnustaneet olleensa väärässä tai peruvansa puheita joten eivät tee sitä nytkään.

Vierailija
8/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita edes haluaisi? Kanada sanoi ettei ota niitä vastaan:D

Vierailija
9/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ähä paska. Ennen vaaleja oltiin suu auki mölisemässä, nyt uikutetaan häntä koipien välissä. Vitun paskahousut, toivottavasti Trump verottaa kunnolla noita paskiaisia.

Ehei, Trumphan nimenomaan keventää verotusta ja tekee samalla valtavia sijoituksia esim. infrastruktuuriin. Good luck!

Vierailija
10/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Hesarin pitäisi sinusta pyytää anteeksi. Eikö olisi saanut kertoa Trumpin valehtelevan tai kourivan naisia? Tai kertoa siitä julkisesta paheksunnasta? Ja esimerkiksi tähtien Trump-boikotista, joka oli ihan olemassaoleva ilmiö ennen vaaleja, vaikka toki aina ja normisti on enimmäkseen poliittista suukopua.

Minua ei lakkaa hämmentämästä teidän argumentointinne. Miten vaalit muuttavat sen, että Trump valehteli ja on sovinisti naisten kourija? Ei mitenkään.

Pitäiskö Hitleriäkin luonnehtia vain, että se valittiin suurella äänivyöryllä Saksan johtoon 1933? Vaalivoitto valkopesee kenet tahansa?

No ei kyllä.

Vierailija
11/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö Hitleriäkin luonnehtia vain, että se valittiin suurella äänivyöryllä Saksan johtoon 1933? Vaalivoitto valkopesee kenet tahansa?

Olisi kannattanut, ehkä hän silloin ei olisi myynyt Suomea Neuvostoliitolle 1939.

Hitler Talvisodan aikana: ”En juurikaan kunnioita Pohjoismaita. Valtaantulostani lähtien Norjan, Ruotsin ja Suomen sanomalehdet ovat kilpailleet minun loukkaamisessani ... Minulla ei todellakaan ole mitään syytä tuntea ystävyyttä maita kohtaan, joiden lehdistö on kohdellut minua niin epäkunnioittavasti. Saksa sentään auttoi vuonna 1918 von der Goltzin joukoilla Suomea vaikeassa tilanteesta, joten minusta meillä on oikeus odottaa suurempaa kiitollisuutta ja huomaavaisuutta kuin mitä meille on osoitettu.”

Vierailija
12/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Hesarin pitäisi sinusta pyytää anteeksi. Eikö olisi saanut kertoa Trumpin valehtelevan tai kourivan naisia? Tai kertoa siitä julkisesta paheksunnasta? Ja esimerkiksi tähtien Trump-boikotista, joka oli ihan olemassaoleva ilmiö ennen vaaleja, vaikka toki aina ja normisti on enimmäkseen poliittista suukopua.

Minua ei lakkaa hämmentämästä teidän argumentointinne. Miten vaalit muuttavat sen, että Trump valehteli ja on sovinisti naisten kourija? Ei mitenkään.

No ei kyllä.

Saska saarikoski ainakin kirjoitti, että Trump on pelle, hullu ja mahdollisuudet nolla.

Juutalaismediat pyysivät Amerikassakin anteeksi ensimmäisenä.

Vierailija
13/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedia noudattaa aina hallitsevana olevaa uutisointia. Nyt Amerikka ja Eurooppa on ottamassa isoja askelia vastakkaiseen suuntaan, kuin aikaisemmin.

Samoin tekevät taiteilijat ja media.

Vierailija
14/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut, ehkä hän silloin ei olisi myynyt Suomea Neuvostoliitolle 1939.

Hitler Talvisodan aikana: ”En juurikaan kunnioita Pohjoismaita. Valtaantulostani lähtien Norjan, Ruotsin ja Suomen sanomalehdet ovat kilpailleet minun loukkaamisessani ... Minulla ei todellakaan ole mitään syytä tuntea ystävyyttä maita kohtaan, joiden lehdistö on kohdellut minua niin epäkunnioittavasti. Saksa sentään auttoi vuonna 1918 von der Goltzin joukoilla Suomea vaikeassa tilanteesta, joten minusta meillä on oikeus odottaa suurempaa kiitollisuutta ja huomaavaisuutta kuin mitä meille on osoitettu.”

Hitler ei ole voinut myydä Suomea Neuvostoliitolle, koska

- Suomi ei ollut osa Saksaa

- Saksalla ei olisi ollut resursseja vallata Suomea ihan tuosta vaan.

Vierailija
15/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitler ei ole voinut myydä Suomea Neuvostoliitolle, koska

- Suomi ei ollut osa Saksaa

- Saksalla ei olisi ollut resursseja vallata Suomea ihan tuosta vaan.

Molotov-Ribbentrop-sopimuksen salaisessa lisäpöytäkirjassa Saksa ja Neuvostoliitto jakoivat itä-Euroopan maat veljellisesti keskenään sulle-mulle, vaikka mikään niistä maista ei ollut kummankaan osa. Vain Suomi jäi listan maista valtaamatta, muut napattiin tosiaan ihan tuosta vaan. Lisäksi Neuvostoliitto kaappasi itselleen vielä Bessarabian, vaikka siitä ei oltu sovittu.

Vierailija
16/16 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan tismalleen samanlaista käytöstä kuin Trumpilta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi