Vihaan venäläisiä maatuska-nukkeja
Kommentit (26)
...ja niiden sisällää on uusia mummojaa" 🎤🎼
Musta maatuskanuket on just hienoja, omistankin pari. Haluisin vielä oikein ison perinteisesti maalatun. Ja just ostin kellon jossa on maatuskateema.
Minunkin mielestä ne on tylsiä koska ne on niin itseääntoistavia
Mutta entäs se puhuva kissa, jonka Suomi soi lapsille!?
Vierailija kirjoitti:
Hah! :) Minusta ovat hyvin kiehtovia monikerroksisuudessaan.
Ja sillä pienimmällä on ällitytävä kyky kadota. Miksi koskaan ei huku isomman mummon ylä- tai alapuoli, aina se minimaatuska katoaa ❔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sillä pienimmällä on ällitytävä kyky kadota. Miksi koskaan ei huku isomman mummon ylä- tai alapuoli, aina se minimaatuska katoaa ❔
Oon miettinyt samaa
Ne kuulemma symboloivat elämän kiertokulkua tai jotain. Siksi niitä pitäisi olla pariton määrä. En ymmärrä logiikkaa.
Maatuska oli ensimmäinen esine joka hämmästytti pienenä. Olin ihmeissäni ja innoissani.
Onko ap llä skitsofrenia kun on elollistanut nuket :)? Kuule ne ovat vain esineitä eivätkä liiku öisin. Ehkä vähän ylilaudalla burgeroivien kodeissa ne liikkuvat öisin nimenomaan:)! Mutta niillä on paimenensa niillä burgereillekin joten mami huolehtii pojista .
:D
Minulle maatuskat ovat niitä kiehtovia rumia esineitä, niin kuin kitsch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin just! Missähän ne kaikki sadat ja tuhannet kadonneet minimaatuskat mahtavat olla?
Minusta ovat ihania, vaikka minulla on vain tehdastekoisia. Muistan kun aikuisena näin ensimmäisen kerran maatuskan, ihastuin heti, siihen kokonaisuuteen.
Mulla on semmoinen, mutta ei mummo vaan PUUUTTTIN!
Itse asiassa sen nimi on Matrjoshka-nukke .
Vierailija kirjoitti:
Maatuska oli ensimmäinen esine joka hämmästytti pienenä. Olin ihmeissäni ja innoissani.
Minä ihmettelin pienenä niiden nimeä. Siis että mitä tekemistä niillä on maan ja tuskan kanssa.
Hyviä. Miten on ilmatuskanukkien laita, maa tuska on jännä juttu. Vesituska?