14- ja 17-vuotiaan suhde
Mitä mieltä olette 14-vuotiaan tytön ja 17-vuotiaan pojan seurustelusta? Onko liikaa ikäeroa?
Kommentit (27)
Oikein hyvä on ja ihanan kireä pimperoinen teinipojalla käytössä.
Mä olin 15 ja mies 19v eikä ikäero oo tuntunut koskaan.vanhemmatkin hyväksyi
Onko mielestänne väärin jos tämän ikäiset harrastavat keskenään seksiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne väärin jos tämän ikäiset harrastavat keskenään seksiä?
Ap
Ei ole väärin. Nauttikaa toisistanne ja rakastakaa myös.
Voiko tästä tulla joku poliisijuttu jos joku ulkopuolinen tekee ilmoituksen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin ja näin. Periaatteessa pariskunnan voidaan katsoa olevan samalla tasolla, joten ei tuosta mitään pitäisi seurata. Sitten kun vanhempi osapuoli on 18 ja nuorempi vielä alle suojaikärajan, tilanne voi olla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulee kyllä, jos joku tekee ilmoituksen, mutta sitä ei voi ennustaa, mitä siitä seuraa.
Tulee poliisijuttu, ja se 17-v pääsee käräjille. Alle 16-v ei voi antaa suostumustaan, vaikka olisikin halukas ja innokas ja jopa aktiivisempi osapuoli, ja jos vanhempi todistettavasti tietää nuoremman iän, saa syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Sakkotuomio ja tulevaisuus pilalla.
Ilmoiyuksen voi tehdä kuka vain, koulukaveri, vanhempi, opettaja, harrastuksesta joku, jopa joku koulukiusaaja. Ei siis kannata.
Mä olin 14v, kun 18v typy vei mun poikuuden. Kyllä oli mahtavaa, eikä onneksi jäänyt yhteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee poliisijuttu, ja se 17-v pääsee käräjille. Alle 16-v ei voi antaa suostumustaan, vaikka olisikin halukas ja innokas ja jopa aktiivisempi osapuoli, ja jos vanhempi todistettavasti tietää nuoremman iän, saa syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Sakkotuomio ja tulevaisuus pilalla.
Totta, poliisiasia tulee, jos tehdään ilmoitus, mutta käräjät eivät ole ollenkaan satavarmaa, se riippuu monestakin tekijästä.
Mitä mieltä olette siitä, jos 14-vuotias myy seksiä 17-vuotiaalle?
Jos se 17-vuotias on henkisesti jälkeenjäänyt ikätasostaan niin se voi olla lieventävä asianhaara.
Tuo on niin rajatapaus ja yksilökohtaista, tytöt kehittyy poikia keskimäärin 2-3v nopeammin joten voivat olla kehitykseltään täysin samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin rajatapaus ja yksilökohtaista, tytöt kehittyy poikia keskimäärin 2-3v nopeammin joten voivat olla kehitykseltään täysin samalla tasolla.
Ihan sama, millä tasolla ovat henkisesti. Seksuaalisesti ovat eri tasolla. Voisiko malttaa odotella vähintään sen pari vuotta, jolloin nuorempi ei ois enää sakkolihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, millä tasolla ovat henkisesti. Seksuaalisesti ovat eri tasolla. Voisiko malttaa odotella vähintään sen pari vuotta, jolloin nuorempi ei ois enää sakkolihaa?
Enpä usko, että malttaisivat paria vuotta seurustella vain odottaakseen... Eikä tarvitsekaan, jos suhteessa on jonkin sortin tasapaino parin välillä. Edellyttäisin kyllä pidempää seurustelua kuin muutamaa viikkoa, mutta en sentään paria vuotta. Onneksi ei tarvitse itse näitä miettiä, kun tytär aikanaa aloitti seurustelun vasta 17veen samanikäisen pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä on ja ihanan kireä pimperoinen teinipojalla käytössä.
Täytyisi kyllä täysi-ikäisenkin saada nussia teinipimpsaa.
Jos 17v saa panna 14 vuotiasta, niin miksi ei täysi-ikäinen? Mitä eroa siinä on? Kyllä 17veen penis on jo yhtä iso kuin aikuisella. Näitä asioita pitää ajatella JÄRJELLÄ, ei tunteella.
Nyt tehdään törkeitä oikeusmurhia, kun annetaan rikostuomioita esim. 18-19 vuotiaille, jotka harrastavat seksiä 14/15 vuotiaan kanssa.
toinen on lapsi. mikset käytä googlea?