Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinnallinen tindermatchi

Vierailija
15.11.2016 |

Matchasin naisen kanssa ja hän kirjoitti että olisi kiva jos on yli 180 cm ja vielä kivempi jos ajaa audilla. Aion kysyä häneltä paljonko hän painaa ja osaako hän kokata 😎

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös tiedustella onko brasilialainen vahaus suoritettu ja pepp_ureikä valkaistu.

Vierailija
2/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita että osaat ajaa Audilla, mutta odotat että naisella on antaa sellainen miehen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja seat malaga

Vierailija
4/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Et taida olla tosissasi. Kysessä on kuitenkin tinder, jossa nimenomaan pinnalliset ihmiset etsivät toisiaan. Siellä valitaan potentiaaliset deittikamut naaman tai kuvanmuokkaustaitojen perusteella.

Vierailija
5/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? Et taida olla tosissasi. Kysessä on kuitenkin tinder, jossa nimenomaan pinnalliset ihmiset etsivät toisiaan. Siellä valitaan potentiaaliset deittikamut naaman tai kuvanmuokkaustaitojen perusteella.

No kai minäkin sitten voin olla pinnallinen?

AP

Vierailija
6/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuppikokoa, ja jos alle D:t niin ei tule treffejä.

Vierailija
7/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos nainen itse on 175cm ja hän omistaa audin? eli toivoo sun olevan ees vähän häntä pidempi ja että osaisit ajella hänen autolla!

Vierailija
8/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy ihan loistoporukkaa! Näin siis naisen näkökulmasta. Pitää vaan valita ne, jotka osaa myös kirjoittaa profiilikuvauksen. Ja jos pituudella on väliä, niin sillä on väliä. Jos haluaa pitkiä lapsia vaikkapa...

Profiilikuvaukseen kannattaa kirjoittaa luonteesta, mielenkiinnonkohteista, elämäntavoista ja mitä toivoo kumppanilta ninenomaan ulkoisia tekijöitä välttäen. Silloin saa matcheiksikin "hyviä naisia". Ja se haluaako lyhytaikaista seuraa vai tositarkoituksella. Toi varakkuudesta suoraan puhuminen ei ehkä kuulu kulttuurimme normeihin ja voi kertoa vastapuolesta muutakin kuin onko hän vain rahanahne bitch.

Kysy minkälaista kyytiä hän sinulle tarjoaa?

Ja nyt minuakin alkoi kiinnostamaan vaikka jo suljin profiilini... Heitä yv:llä vai mitä tähän pitäisi sanoa!

Vierailija
9/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos nainen itse on 175cm ja hän omistaa audin? eli toivoo sun olevan ees vähän häntä pidempi ja että osaisit ajella hänen autolla!

No ehkä sitten kannattais kertoa itsestään: "olen 175 cm pitkä" ja "minä ajan audilla" voi toimia ihan hyvin 😉

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan