Tinder-mies halusi että käyttäisin sängyssä koiran sähköpantaa
Minulla ei ole hajuakaan saako sellaisia edes Suomesta, toivottavasti ei, koiraparat.
Mutta siis, ensimmäiset kolme seksikertaamme olivat ihan peruskamaa, ihan okei. Kolmannen kerran jälkeen hän sanoi että koska tunnemme jo toisemme "niin hyvin" niin uskalsi kertoa että haluaisi minun käyttävän sängyssä koiran sähköpantaa niin että saisi käskyttää minua ja rangaista sähköiskuilla jos teen väärin tai en tottele.
Erikoisinta tässä on se, että seksimme on aiemmin ollut hyvin hellää eikä hän ole antanut mitään vihjeitä että tykkäisi s/m-seksistä. Minua karmi ajatus niin paljon että lopetin yhteydenpidon kokonaan tekosyyn avulla. En olisi tuon jälkeen enää edes uskaltanut nähdä häntä. Millainen fiilis muille olisi tullut tuollaisesta ehdotuksesta?
Kommentit (16)
Olisit ihmeessä suostunut. Se olisi varmasti tuntunut todella hyvältä!
"rangaista sähköiskuilla jos teen väärin tai en tottele"
Oksettava mies.
Halusi vaihtelua. Pillusi oli jo liian tuttu.
Toivottavasti miehellä ei ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Halusi vaihtelua. Pillusi oli jo liian tuttu.
Kolmen seksikerran jälkeen?
Pitäisin idioottina "truu masterina". Tuohon on parempia ja turvallisempiakin välineitä.
Tyhmä mies. Jos tykkää s/m:stä ja hakee lähinnä seksiseuraa Tinderistä, niin olisi järkevintä ottaa se esiin jo jopa viestittelyssä. Ei kai kukaan voi jättää sitä vain tuurin varaan, että toinen pitää myös sellaisesta. Aluksi johti vieläpä harhaan vanilijaseksillä. Mitä kuvitteli hyötyvänsä sillä?
Koirapannasta viis mutta kuka hullu menee Tinder mätsien kanssa sänkyyn ylipäätään ... en ymmärrä.
Tinder-miehen seikkailut vol. 3825262835 :D
Mitä tästä opimme...jospa nyt ei enää käytettäis sitä Tinderiä
Olen törmännyt vastaavaan. Esim. mies vetää hiuksistä, käskee, puhuu rumia, läiskii, puree, saattaa kevyesti kuristaa. Olin tosi yllättynyt, mutta pidin siitä ja pidin pokkani ja leikin täysin mukana. Myös helliä hetkiä, ihastuksen tunnustuksia, suudelmia... Ei varmaan kaikkia varten mutta minua ei haitannut. Tykkään kun toinen on "ohjissa".
Niin vaaaaarmaaaaaaaaaaaan halusi.