Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyiden miesten on vaikeampi saada naisia kuin pitkien miesten

Vierailija
15.11.2016 |

Lyhyellä miehellä pitää olla joko poikkeuksellisen komeat kasvot tai rahaa, jotta naisia kiinnostaa.

Pitkä mies (190cm) viehättää naisia pituudellaan. On saanut luojan lahjana pituuden jota naiset arvostavat.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen tonttu ja olen lähempänä tussu kuin sinä

Vierailija
2/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti on kun suurin osa suomalaisista naisistakin on nykyisin yli 170-senttisiä.

Just eilen kateltiin kasiluokkalaisen tyttären luokkakuvaa. Suomalaiset pojat paksuja pulleroita, tytöt kauniita, erittäin pitkiä ja hoikkia ja sopusuhtaisia. Ero näkyy monella tavalla poikien ja tyttöjen välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä tärkeästä tiedosta.

Vierailija
4/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on kun suurin osa suomalaisista naisistakin on nykyisin yli 170-senttisiä.

Just eilen kateltiin kasiluokkalaisen tyttären luokkakuvaa. Suomalaiset pojat paksuja pulleroita, tytöt kauniita, erittäin pitkiä ja hoikkia ja sopusuhtaisia. Ero näkyy monella tavalla poikien ja tyttöjen välillä.

Tämä on muuten NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN totta.

Vierailija
5/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo huutonaurun paikka kuinka tämän sama mölinä on täällä aina 😅.

Vierailija
6/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on sairaan rankkaa ja epäreilua, kun en ole 190-senttinen. Teen sata aloitusta taas tänään vauvapalstalle, kun niin harmittaa, että olen lyhyt mies ja naiset eivät lakoa jalkojeni juureen. Olen tuomittu epäonnistumaan elämässä, koska en ole pitkä ja komea. Tämä on niin väärin! Tekisikö vielä pari aloitusta lisää?

Vierailija
7/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
8/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiviäkin kiinnostaa nämä vinkumiset.

Vierailija
9/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tilastotieteilijä av:lla. Voi jeesus.

Vierailija
10/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja rumien naisten on vaikeampi saada miehiä kuin kauniiden. Mitä sitten? Mitä toivoisit, että me täällä palstalla tekisimme näiden asioiden hyväksi?

Vierailija
11/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kuule korkokengät.

Vierailija
12/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri että lähipiirissä varakas näyttävä nainen on rakastunut lyhyeen mieheen joka kaiken muun lisäksi on työtön eli mitä ilmeisemmin siis köyhä. Olen tavannut tuon miehen ohimennen ja minulle myös kelpaisi.

Onneksi on poikkeuksia. Ilmeisesti tärkeintä on kuitenkin mitä on korvien välissä 

Vierailija
13/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän tänne tulee niitä ählä meitä voitte naittaa teidän kauniita tyttäriä niille.

Vierailija
14/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä oli tehty tutkimus asiasta. Tutkimus osoitti, että pituudesta on miehelle etua parisuhdemarkkinoilla vain 185 cm saakka, sen ylittävä pituus ei auttanut kumppanin saamisessa ja oli jopa haittaava tekijä.

Vierailija
15/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan mitään 190cm miestä erityisesti haluaisi, 30cm pituusero on jo aika paljon. Enkä tiedä mitä  yleisesti pidetään miehessä lyhyenä mutta en mä ainakaan ajattele että toi mun 173cm mies ois lyhyt.

Vierailija
16/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten keskipituus on 165 senttiä.

Vierailija
17/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyellä miehellä pitää olla joko poikkeuksellisen komeat kasvot tai rahaa, jotta naisia kiinnostaa.

Pitkä mies (190cm) viehättää naisia pituudellaan. On saanut luojan lahjana pituuden jota naiset arvostavat.

Ei tartte olla kaunis tai varakas, puhetaito riittää lyhyelläkin. Tiedän yhden  miehen joka on p*nnu puolta keskikokoista kaupunkia, pituus oli alle 170 cm.

Vierailija
18/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet on mukavia.

Vierailija
19/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan mitään 190cm miestä erityisesti haluaisi, 30cm pituusero on jo aika paljon. Enkä tiedä mitä  yleisesti pidetään miehessä lyhyenä mutta en mä ainakaan ajattele että toi mun 173cm mies ois lyhyt.

Riippuu tietenkin siitä mihin vertaa. Jos on lyhyt nainen, tuo ei varmaan tunnu lyhyeltä. Mutta on 173 alle miesten keskipituuden.

Vierailija
20/20 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi lyhyt mies. En kuitenkaan jaksaisi miestä, jolla on ihan helvetinmoinen kompleksi pituudestaan, jonka vuoksi vaikeroi nettipalstoilla kovaa kohtaloaan.