Venäjä petaa hyökkäystä
http://www.kaleva.fi/juttutupa/muut/supo-epailee-venaja-ostanut-suomest…
Etusivu Juttutupa Muut Supo epäilee: Venäjä ostanut Suomesta kiinteistöjä sotilailleen
Aloita uusi keskustelu
Hae Juttutuvasta
Hae nimimerkillä
Supo epäilee: Venäjä ostanut Suomesta kiinteistöjä sotilailleen
Voisko rajakit jo käydä marssimassa meidän itsenäisyytemme vuoksi , venäläisiä vastaan?
Venäläisten maahanmuuttoa tulisi nyt rajoittaa rankasti. Ja Meidän maata ei tule myydä heille.
Kohta meillä ei ole suomea, vaan ollaan pikku venäjä ja meillä menee vieläkin huonommin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa. Meillä on isompi ongelma. Maahan tulee jatkuvasti näitä ''partalapsosia'', osalla hyvin kyseenalainen tausta. Mites se uuden mekan rakennus? Siellä on hyvä imaamin antaa käskyjä ja fatwoja. Hyökkäys meidän kansalaisiin on aloitettu jo mutujen toimesta, raiskauksia ja tappoja. Raiskauksen tarkoitus on valta ja sitä on käytetty aikojen alusta asti siittämään omaa verta vihollisten sekaan. Tulevat tänne ja kehtaavat vielä rutista annetusta ruuasta, ei kelpaa aamupuuro. Ovat jättäneet perheensä lahdattavaksi samalla kun ovat pinkaisseet karkuun toiselle puolelle maailmaa. Missä on kunnia tuossa asiassa? Saisiko Suomi rakentaa kristillisen Jeesuksen kirkon saudi arabiaan? Voisiko Dubaihin rakentaa kirkon vai hirtettäisiinkö rakennustyöläiset vääräuskoisina? Jos Suomi antaa niin miksei mutu maat anna mitään vastineeksi? Minä annan leipäpalan ja sinä tarjoat kiveä vaihtokaupaksi? Venäläisistä on vain ollut tälle maalle hyötyä nimittäin juuri rahallisesti ja tuonut työpaikkoja suomen kansalaisille. Tuleeko sinun perseestä kultakolikoita? Jos tulee niin kyykisty ja tuota meille niitä.
Jos islamia pelkäät niin Venäjä on väärä oljenkorsi mihin tarttua. Islam on keskeinen osa Venäjän kulttuurihistoriaa. Onhan Euroopan suurin moskeija rakennettu hiljattain Moskovaan, ja Putin on omalla suullaan todennut että ortodoksisuus on lähempänä islamia kuin esim. katolisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa. Meillä on isompi ongelma. Maahan tulee jatkuvasti näitä ''partalapsosia'', osalla hyvin kyseenalainen tausta. Mites se uuden mekan rakennus? Siellä on hyvä imaamin antaa käskyjä ja fatwoja. Hyökkäys meidän kansalaisiin on aloitettu jo mutujen toimesta, raiskauksia ja tappoja. Raiskauksen tarkoitus on valta ja sitä on käytetty aikojen alusta asti siittämään omaa verta vihollisten sekaan. Tulevat tänne ja kehtaavat vielä rutista annetusta ruuasta, ei kelpaa aamupuuro. Ovat jättäneet perheensä lahdattavaksi samalla kun ovat pinkaisseet karkuun toiselle puolelle maailmaa. Missä on kunnia tuossa asiassa? Saisiko Suomi rakentaa kristillisen Jeesuksen kirkon saudi arabiaan? Voisiko Dubaihin rakentaa kirkon vai hirtettäisiinkö rakennustyöläiset vääräuskoisina? Jos Suomi antaa niin miksei mutu maat anna mitään vastineeksi? Minä annan leipäpalan ja sinä tarjoat kiveä vaihtokaupaksi? Venäläisistä on vain ollut tälle maalle hyötyä nimittäin juuri rahallisesti ja tuonut työpaikkoja suomen kansalaisille. Tuleeko sinun perseestä kultakolikoita? Jos tulee niin kyykisty ja tuota meille niitä.
Vaikka muslimit olisi meille ongelma, tarkoittaako se sitä että meidän pitää hyväksyä lisää ongelmia?
Taidat olla venäjäntrolli.
Venäjä on meille tällä hetkellä isompi uhka, kuin nuo muslimit jotka varmasti jotkut raiskailee.
Venäjä haluaa vallata meidän maan, ja sitten meillä ei ole suomea. Vähän tärkeysjärjestystä.
Ekan vastaajan tapaan koen maahanmuuttajien joukossa tulevat rikolliset pahemmaksi uhaksi Suomen turvallisuudelle kuin Venäjän hyökkäyksen. Venäjällä ei ole paljoa voitettavaa Suomen miehittämisessä, mutta paljon hävittävää niin omien joukkojen kuin kansainvälisen yhteistyönkin suhteen. Ei Venäjällä ole varaa miehittää maata, joka ei ole sille mikään uhka, ja jonka miehittäminen ei hyödytä Venäjää taloudellisesti. Kotimaansa tuomioita, velkojia ja ties mitä pakenevat, väärillä papereilla maahan tulevat mamurikolliset sen sijaan ovat ihan oikea ja olemassaoleva riski maallemme.
Venäjällä on suuri ihmisoikeusongelma!
Siellä asuu lapset viemäreissä ja harrastaa prostituutiota. Siellä vasta lasten raiskauksia tapahtuu.
Venäjä on kehitysmaa enkä halua minun maastani kehitysmaata.
Vierailija kirjoitti:
Ekan vastaajan tapaan koen maahanmuuttajien joukossa tulevat rikolliset pahemmaksi uhaksi Suomen turvallisuudelle kuin Venäjän hyökkäyksen. Venäjällä ei ole paljoa voitettavaa Suomen miehittämisessä, mutta paljon hävittävää niin omien joukkojen kuin kansainvälisen yhteistyönkin suhteen. Ei Venäjällä ole varaa miehittää maata, joka ei ole sille mikään uhka, ja jonka miehittäminen ei hyödytä Venäjää taloudellisesti. Kotimaansa tuomioita, velkojia ja ties mitä pakenevat, väärillä papereilla maahan tulevat mamurikolliset sen sijaan ovat ihan oikea ja olemassaoleva riski maallemme.
Kyllä ne venäläiset ovat meille iso uhka. Eikai muutkin maat meitä turhaan varoittele.
Venäjä valtaa suomen, koska voi, ja haluaa vanhat rajat takaisin. Ei se muuta vaadi hullulta diktatoorilta.
Putin ei välitä voittajista, kunhan itse ei häviä.
Jos näet vain muslimit ongelmana, niin et taida kovin isänmaallinen olla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä asuu lapset viemäreissä ja harrastaa prostituutiota.
Eikös se ole ihan kiva juttu, että on harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä asuu lapset viemäreissä ja harrastaa prostituutiota.
Eikös se ole ihan kiva juttu, että on harrastuksia?
Venäjäntrollilla ei ollut parempaa argumenttia?
Myönnä että sun maa on pikku arabia jota kukaan ei halua,
Venäjä on kulttuuriltaan lähemmäs brutaaleja muslimimaita kuin meidän suomea tai muita länsimaita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisoikeudet_Ven%C3%A4j%C3%A4ll%C3%A4
Nyt mamukriitikot voisi kohdistaa oikeisiin paikkoihin tän vihan ja raivonsa.
https://www.amnesty.fi/tyomme/teemat/sananvapaus-ja-ihmisoikeudet-venaj…
Venäjällä ei toimi sananvapaus enää ja toisinajattelijat murhataan.
Eikö meidän omat mamukriitikot niin kovasti aina huuda: SANANVAPAUTTA.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on kulttuuriltaan lähemmäs brutaaleja muslimimaita kuin meidän suomea tai muita länsimaita.
Eli paheksut mamukriitikoita mutta kritisoit itse venäläisiä?
Loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loogista.
Paheksun mamukriitikoita puoluellisuudesta. Olen itse mamukriitikko joka ei todellakaan ole puolueellinen vaan kritisoi kaikkea mikä koskettaa suomea. Minä kritisoin myös muslimeita , mutta minun mielestäni on hyvin epäloogista jättää venäjä huomiotta.
Mamukriitikot taitavat vaan olla niitä rasisteja kuitenkin.. Eihän tota käytöstä mikään muu selitä että vain tummat häiritsevät? olit sitten, arabi, somali tai jotain muuta.
Kaikki valkoinen uhka onkin ok.
Venäjän rajat loppuvat johonkin. Heillä ei ole halua levittäytyä Suomen alueelle, sen sijaan entisen NL:n alue kiinnostaa, Nato-maat niistä vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loogista.Paheksun mamukriitikoita puoluellisuudesta. Olen itse mamukriitikko joka ei todellakaan ole puolueellinen vaan kritisoi kaikkea mikä koskettaa suomea. Minä kritisoin myös muslimeita , mutta minun mielestäni on hyvin epäloogista jättää venäjä huomiotta.
Keskimääräinen persu on hyvinkin aktiivinen reserviläistoiminnassa, jossa taas mentaliteetti on "xxxx silmien välliin". Joten kyllä naapurikin saa oman osansa kritiikistä, vaikka mielellään suvaitsevaisten keskuudessa väitetään että kriitikot ovat pro-russianisteja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loogista.Paheksun mamukriitikoita puoluellisuudesta. Olen itse mamukriitikko joka ei todellakaan ole puolueellinen vaan kritisoi kaikkea mikä koskettaa suomea. Minä kritisoin myös muslimeita , mutta minun mielestäni on hyvin epäloogista jättää venäjä huomiotta.
Keskimääräinen persu on hyvinkin aktiivinen reserviläistoiminnassa, jossa taas mentaliteetti on "xxxx silmien välliin". Joten kyllä naapurikin saa oman osansa kritiikistä, vaikka mielellään suvaitsevaisten keskuudessa väitetään että kriitikot ovat pro-russianisteja...
Missään en ole nähnyt yhtäkään aloitusta,marssia, huutoa, raivoa, heitä kohtaan, on se kumma.
Tekevät mitä tahansa, niin ei kellään nouse verenpaine.
NYT VENÄLÄISET TULEVAT VIEMÄÄN MEIDÄN HOITOPAIKATKIN TAMPEREELTA??
http://www.tays.fi/fi-FI/Tays_valmistelee_yhteistyota_Pietarin_ka(57811)
missä on rajakit huutamassa suomalaisten oikeuksia+?
Meillä on jo ennestään huono hoito, ja pitkät jonot!
Vierailija kirjoitti:
Mamukriitikot taitavat vaan olla niitä rasisteja kuitenkin.. Eihän tota käytöstä mikään muu selitä että vain tummat häiritsevät? olit sitten, arabi, somali tai jotain muuta.
Ehei. On paljon asioita, joissa ulko-, puolustus- ja sisäpolitiikassa pitäisi skarpata ja olla valppaana myös Venäjän suhteen.
Mutta tietyt mamuryhmät ovat oma lukunsa ja niin kaukaa tulevia monella tasolla, että eivät sopeudu Suomeen. Venäläiset ovat osittain hyvinkin sulautuneet tänne ulkonäkönsä, ilmaston ja muiden yhdistävien tekijöiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei. On paljon asioita, joissa ulko-, puolustus- ja sisäpolitiikassa pitäisi skarpata ja olla valppaana myös Venäjän suhteen.
Mutta tietyt mamuryhmät ovat oma lukunsa ja niin kaukaa tulevia monella tasolla, että eivät sopeudu Suomeen. Venäläiset ovat osittain hyvinkin sulautuneet tänne ulkonäkönsä, ilmaston ja muiden yhdistävien tekijöiden vuoksi.
En yleensä kutsu mamukriitikoita rasisteiksi, mutta itse toit ulkonäön esille. Toi on suorastaan törkeetä
että on hyvin sulautunut jos on valkoinen.
Toiseksi, venäjä ei ole arvoiltaan lähellä länsimaita, niinkuin edellisissä lähteissä tuli ilmi.
Vai monessako länsimaassa murhataan toisinajattelijat? kielletään homot ja lapset asuu viemäreissä?
Arabit tulevat kaukaa, jotkut raiskaa mutta sekään ei ole ok. Ne tulee karkoittaa. Ulkonäöllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta selvästi suomalaisia ärsyttää jos on väärän värinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee venäläiset ovat valkoisia ja meillä on melko yhteinen ilmasto? Nyt ne voikin tulla ja viedä meidän maan ja ajaa meidän suomi kehitysmaaksi jossa mikään ei toimi ja diktatoori murhauttaa toisinajattelijat.
Muttakun onhan meillä se ilmastoki.. ja samannäköisyys..
Aika laatia YYA-2, niin ei tarvitse pelätä vaan saadaan elää rauhassa.