Olen sosiaalipiirini Omega, kysy mitä tahansa
Olen ryhmässäni Omega, saat kysyä mitä tahansa elämästäni, uskomuksistani, tulevaisuudestani tai mistä tahansa sillä vastaan kaikkeen.
FAQ:
Mistä tiedän, että olen Omega sosiaalisessa ryhmässäni?
Ryhmämme kaikki jäsenet on 15 vuotiaita, mukaan lukien minä. Olen se ihminen joka on ryhmässä vain koska ryhmäni Alpha ja myös Beta tarvitsee jonkun nyljittävän tai kiusattavan saadakseen itsensä tuntemaan isommaksi. En yleensä puhu sosiaalisessa ryhmässäni ellei minulle puhutella. Tyttöjen kanssa hengaillessamme ryhmämme Alpha yleensä käyttää minun saadakseen tytöt ihastumaan häneen. En silti toimi Alphan sidekickkinä tai apurina missään vaan en hengaa kenenkään heidän kanssa muutakuin +4 henkilön porukassa.
Yleensä kun ryhmämme on kutsuttu alkoholisoitumaan laittomasti niin en saa liittyä mukaan, koska silloin ryhmämme Alpha ei halua tuhlata alkoholia minuun ja ei tarvitse minua saadakseen tyttöjä. Yleensä Beta joka haluaa myös tyttöjä yrittää vikistellä minua mukaan vähän pakolla mutta kun Alpha puuttuu asiaan niin sekin loppuu siihen. Yleensä vaan teksitiviesti "Vitut hän (minä, Omega) tule mukaan" riittää saamaan ryhmämme Betan hiljaiseksi ja lopettamaan saamasta minua mukaan. Yleensä tosin tässä menee noin 2-5h koska Alpha ei jaksa vastata viesteihimme niin usein, joten yleensä alan järjestäytymään ja varautumaan mutta sitten tuleekin viesti ja joudunkin jäämään kotiin
Kommentit (8)
Olisko aika harkita uutta kaveripiiriä?
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika harkita uutta kaveripiiriä?
Ei, en usko kaveripiirin olevan tärkeä elämässäni. Olin sosiaalisen ryhmäni Alpha toisella luokalla mutta päätin lopettaa sen juuri koska en kestänyt paineita ja halusin liittyä ryhmään missä voin olla huomaamaton.
Sittenpä sinä osaat vastata tähän pitkään askarruttaneeseen kysymykseeni, johon googlekaan ei ole auttanut:
Miten Ylilaudalla viitataan johonkin tiettyyn viestiin? Siis se sinitekstillä oleva linkki, miten sen saa?
KIITOS jo etukäteen. Tsemppiä aakkosten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Sittenpä sinä osaat vastata tähän pitkään askarruttaneeseen kysymykseeni, johon googlekaan ei ole auttanut:
Miten Ylilaudalla viitataan johonkin tiettyyn viestiin? Siis se sinitekstillä oleva linkki, miten sen saa?
KIITOS jo etukäteen. Tsemppiä aakkosten kanssa!
Ei mitään hajua, mutta velvollisuus vastata tähän
Ärsyttää vähäsen ettei tullut kunnolla kysymyksiä. Olisin odottanut ainakin +600 viestiä
Sua kiusataan. Kyse ei ole mistään markkina-arvoteorioista. Jos et tää tohon nyt henkisesti roikkumaan, parin vuoden päästä sulla on ihan uudet kaverit ja tilanne on ihan eri.
En muista kouluajoiltani yhtään öykkäriä jolla olisi sitten myöhemmin elämässä mennyt pahemmin kuin niillä joita alistivat.
Myös: lakkaa lukemasta markkina-arvoteorioita ja naisteniskujuttuja.Niiden juttujen uskominen on pahin palvelus jonka voit itsellesi tehdä, vai miltäs nää palstalla itkevät katkeroituneet miehet näyttää niin niinkun esikuvina?
Naiset ja tytöt on ihmisiä ja yksilöitä. Kohtele heitä niin.