Mikä suojatyöpailla Timo Soinille keksitään ministeripestin jälkeen?
Maaherra? Piispa? Kelan johtoon? Pätevällä miehellä.on kysyntää ulkomailla saakka :)
Kommentit (11)
Eiköhän terveysongelmat tee äijästä selvää hyvin pian, ei tarvii tuollaistakaan miettiä.
EU komissaari lienee looginen päämäärä tuolle takinkääntäjälle.
Kroonikkovaippojen koekakkaaja. On niin korpulentti nakkumukiäijä, että varmasti puskee tarpeeksi lastia.
hyvin pettynyt äänestäjä kirjoitti:
Sikalaan emakoksi.
SUV...I haista pitkä vi..u
hyvin pettynyt äänestäjä kirjoitti:
Sikalaan emakoksi.
Hyvä idea, sillä on lauma pikkupossuja jo valmiina. Sinne vaan seuraksi Terhit ja Teuvot.
Valitettavasti jää veronmaksajien riesaksi nostamaan sopeutumiseläkettä. Ei sitä minnekään enää huolita.
Timo Soini on niitä henkilöitä, jotka valitaan eduskuntaan niin kauan, kuin henkilö itse haluaa. Muita samanlaisia ovat mm. Ilkka Kanerva, Seppo Kääriäinen, Erkki Tuomioja ja Mauri Pekkarinen.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini on niitä henkilöitä, jotka valitaan eduskuntaan niin kauan, kuin henkilö itse haluaa. Muita samanlaisia ovat mm. Ilkka Kanerva, Seppo Kääriäinen, Erkki Tuomioja ja Mauri Pekkarinen.
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini ei kyllä enää pääse eduskuntaan vaikka yrittäisi. Yksikään sininen ei pääse. Veikkaan että juuri siksi Soini ei enää edes kehtaa yrittääkään sinne.
Elä murehdi Timpasta tulee seuraava presidentti