Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämäni ekaa kertaa nyt yksin syömässä ravintolassa.

Vierailija
14.11.2016 |

38 vuotta piti elää ennen kuin rohkaistuin. Ei tämä nyt niin kamalaa ollutkaan!

Ehkä joskus vielä tohkaistun menemään leffaankin yksin!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mun sankari.

Vierailija
2/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet mun sankari.

Tuskin, mutta oman elämäni sakari olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn melkein joka viikonloppu yksin syömässä, kun haluan koittaa eri ravintoloita muttei ole seuralaista... se on kivaa ja voi katsella muita ihmisiä :).

Leffassakin käyn muutaman kerran vuodessa. Rohkeasti vain :).

Vierailija
4/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Työmatkoilla tulee aina syötyä yksin.so?

Vierailija
5/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaan en kyllä yksin menisi, mutta usein ravintolaan ja lomallekin yksin.

Sinkkumies

Vierailija
6/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane se puhelin pois ja nauti ruoasta ja ilmapiiristä.

Vierailija
7/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin elokuvissa on kivaa, siis niin että koko salissa ei ole ketään muuta, yksityisnäytäntö. Yksin yleensä kotona telkkaristakin elokuvat katon kun muut nukkuu.

Vierailija
8/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ulkona käyminen on virkistävää ja mukavaa. 

Vierailija
9/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin menit syömään? :)

Vierailija
10/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kerran yksin leffassa, kun kukaan kaveri ei halunnut nähdä sitä leffaa. Oli paljon parempi kokemus kun olin ajatellut. Ei ollut yhtään outoa. Eihän siinä elokuvan aikana muutenkaan kenellekään puhu. Rohkeasti kaikki vaan leffaan! :D

Vierailija
11/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn siellä leffassa useimmiten yksin, ja tuntuu oudolta että se tuntuu joistakuista oudolta. :D

Tuo ravintolassa yksin käyminen tuntuisi minusta vaikeammalta, ehkä koska ei ole lapsena "opetettu" käymään (toisin kuin leffassa) ja tulee epävarma olo, että hallitseeko jonkun jännän etiketin tai vaikuttaako siltä, ettei ole tarpeeksi hieno tai jotain. Äh.

Vierailija
12/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon yksin sekä leffassa että ravintolassa. Ravintolassa on joskus vähän tylsää, kun ei ole juttukumppania. Sen sijaan leffassa katson filmiä enkä kaopaa seuraa. Omituinen ajatuskin, että joku pitää outona yksin leffaan menemistä!

Vierailija
13/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käy työmatkoilla, joutuu yöpymään hotellissa ja syö yksin illalla. Ihan arkea ravintoloille yksin syövät ovat. 

Vierailija
14/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua yhtään miksi leffassa pitäisi olla joku seuralainen. Ravintolassa sentään voi jutella, mutta leffassa ei. Mun leffanautinnon jopa pilaa jos siinä on joku vieressä, joka pahimmassa tapauksessa vielä supattaa jotain kesken leffaa, tai jolle pitää heti alkaa kommentoida kun leffa loppuu. Kamalaa.

Vierailija
15/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä tykkään käydä leffassa yksin, eihän sinne seurustelemaan mennä. Käyn kyllä joskus yksin syömässäkin ja minusta se on paljon tylsempää yksin kun leffassakäynti.

Vierailija
16/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn leffassa yksin. Ei tulis mieleenkään että se on outoa. Leffateatterihan on kuin luotu yksinäiselle illanviettäjälle. Pystyn keskittymään leffaan paljon paremmin, jos vieressä ei ole ketään tuttua. 

Ravintolassa yksin käyminen on vaikeampaa. Mitä siinä sitten tekee, tuijottaa vastapäistä seinää syödessään? 

Joskus kävin keikoilla yksin, kun halusin nähdä bändejä joita kukaan muu ei halunnut. Harmittaa, etten tottunut siihen. Jotenkin se odottaminen juoma kädessä yksinään oli vaivaannuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi