Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tästä pitäs ajatella, kun vuokranantaja remppaa omaa asuntoaan ja verottajalle ilmoittaa että rempat muka tehty tähän vuokra asuntoon?

Vierailija
14.11.2016 |

Tämä mun vuokranantaja on mulle tuttu, asun siis hänen omistamassaan asunnossaan. Emme ole mitään suurempia ystäviä, mutta sellasia hyvän päivän tuttuja. Avoimesti puhutaan asioista ja ollaan ryypättykin yhdessä.

En ole vielä kovin kauaa tässä asunut, mutta tämä vuokranantajani kertoi tekevänsä omaan asuntoonsa remppaa (en tiedä tarkalleen mitä kaikkea, tapetin vaihtoa, hellan/jääkaapin vaihtoa uuteen jne) ja laittaa sen verovähennyksiin (tms..?!) että muka olisi tehnyt remppaa tähän vuokra-asuntoon, vaikka ei ole... Saa siis veroissa kai jotain helpotusta tätä kautta...

Olin ihan että mitä vittua... Kuulemma ihan normaalia toimintaa ja monet tekee näin.

Mitä tästä pitäs ajatella vai pitäskö mitään? Keplottelee ties miten muutenkin. Tuntuu jotenkin ärsyttävältä tällänen.

Ja aika usein kyselee multa, että oonko muuttamassa pois, et kai sä nyt vielä muuta... Oon sille joku saatanan reitti, jota kautta voi huijata verottajaa mennen tulleen ja palatessa..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n vuokranantajan on pitänyt ilmoittaa myös talon isännöitsijälle sellaisista asioista kuin hellan tai astianpesukoneen vaihdosta ja kuka työn teki.  Eli jos siellä ei sellaista ilmoitusta näy, on kusetettu verottajaa.  Verottaja saisi helposti pistokokein kysellä isännöitsijöiltä näistä 'remonteista' jotka on tehty vuokra-asuntoihin.  Ja laitettu vähennykset omaan verotukseen.

Kuka verohenkilö näitä pistokokeita tekee helposti?

Vierailija
22/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ilmianna verottajalle sitten, kun olet jo muuttanut pois, mitä vuokranantaja on sanonut. Et varmasti ole ainoa, jolle elvistelee, mutta niin kauan kuin asut hänen asunnossaan, hän voi epäillä ja kostaa sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi