Loukkaantuisitko tällaisesta " lahjasta" vastasyntyneelle?
miehen kaveri joka on myös minun tuttu, tuli laitokselle katsomaan meidän vastasyntynyttä vauvaa. hän on tosi originelli ja erikoinen tyyppi ja yleensä hän antaa kaikille lahjoiksi divarista ostettuja runokirjoja tms sanomalehtipaperiin käärittynä. Meidän vauvalle hän toi laitokselle ruosteisen vesihanan (!!!!!!!) , jonka oli löytänyt jostain kellarista! Siis voitteko kuvitella! Se oli hänen mielestään hieno! Loukkaannuin kyllä tosi verisesti hänelle ja heitin sen roskiin kun hän lähti!!
Kommentit (33)
Sosiaaliset taidot ruosteessa ja mikään ei virtaa. Ja yhtä arvokas kuin vanha ruosteinen hana :D
Mitä vikaa on H&M:n lastenvaatteissa???
Itse olin iloinen kun saimme niitä lahjaksi, kestävät hyvin arkikäyttöä.
Surukseni meidän muksu sai lahjaksi syntyessään yli 10
74cm kaksiosaistapukua (college housut ja pusero).
Puserot jäi kyllä käyttämättä, kun alla oli body, niin kuuma tulee sisällä.
Ja ilman bodya en osannut lastani pitää.... puseron helmat ovat kurtussa kainaloissa,yäk. Body oli paljon helpompi.
Mutta alkuperäiseen: hana oli aika kökkö lahja.
Ehkä vähän omituista, ja ei niin aiheeseen sopivaa, mut just mun tyylistä " romua" , jota pidän aarteena.
Ja jos se ei ole niin läheinen ystävä, kuin annat ymmärtää, kuin se sinne sairaalaan tuli??
ja tuli kutsumatta sairaalaan heti kun kuuli että vauva on nyt syntynyt. sekin oli jo mielestäni tahditonta, ei ollut edes vierailuaika ja siinä vasta ensihetkiä vietettiin vauvan kanssa. ja siihen joku ei-minun-kaveri ryntää tuomaan ruosteisen hanan. ei naurattanut.
ap
Vierailija:
siihen joku ei-minun-kaveri ryntää tuomaan ruosteisen hanan. ei naurattanut.ap
mutta olisin kyllä omalle kaverillenikin loukkaantunut jos olisi tuonut tuollaisen. Onneksi ei ole tuollaisia kavereita itselläni.
ap
En olisi itsekään ollut kovin innoissani, mutta kuten itsekin sanoit niin esikoisen synnyttäneenä mieli on todella herkkä ja pienetkin jutut saavat isoja mittasuhteita.
Itse loukkaannuin rakkaalle anopille perheineen (ovat aivan ihania) kun tulivat katsomaan vauvaa ja pitivät sitä sylissä jokainen. Itkin hysteerisesti miehelleni kuinka ajattelemattomia ja kamalia he olivat kun tulivat katsomaan meidän lasta!!?? Ei mitään järkeä ollut tuossa...nyt on vaikea ymmärtää mitä ajattelin ja tunsin.
He ovat mitä ihanimpia ihmisiä ja olin vihainen...sitä ne hormonit teettävät...mutta että ruosteinen hana...kysy kuule ihan suoraan, että mitä se oikein kuvasti vai oliko se vain hänen mielestään hieno juttu. Miksi joku ylipäätään ostaa vauvalle lahjan ainoastaan siksi että itse pitää siitä. Luulisi ostavan jotain mistä vauva tulee pitämään tai edes vanhemmat. mutta luultavasti tiesi ettette ole lahjasta kovinkaan innoissanne. Kysy mitä hän ajatteli?? Kerro sitten meille kun kiinnostaa kovasti.
Kiva saada lahjaksi jotain persoonallista. H&M:lla voin käydä itsekin. Arvokkainta on se, kun lahjan antaja on nähnyt jotain vaivaa lahjan eteen. Itse suunniteltu kukkakimppukin on paljon parempi kuin se, että on käväissyt hakemassa H&M:ltä bodyn hintaan 4.9, jollaisia on joka toisella.
Vierailija:
Minun mielestäni ihmiset tuovat usein ihan sairaan tylsiä lahjoja. Pahimpia ovat jotkut vaaleanpunaiset H&M-halpiskledjut. Osoittavat pihiyttä ja mielikuvituksen puutetta.
Mitä sä odotat oikein ihmisten tuovan lahjaksi??
Oletpa ylimielinen ihminen, toivottavasti saat kasan " persoonattomia ja halpoja" H&M-vauvanvaatteita. Ihmisillä on omakin elämä, ei kukaan jaksa tai ehdi juosta kukkaniityillä sinun persoonallisten lahjojesi takia. Olisit kiitollinen että saat yleensä mitään. Nykyajan ihmisillä ei todellakaan ole tietoa hyvistä tavoista, pääasia että on " kallista ja persoonallista" . Missä näitä juntteja sikiää?
Eli vesihana on elämän symboli. Ruosteinen vesihana kuvannee sitten taas aikaa ja sitä kuinka aika meitä muovaa, mutta kuinka elämä silti ruosteestakin huolimatta virtaa... Taiteellinen lahja, mutta kieltämättä turhan erikoinen syntymälahjaksi. Olisin kyllä otettu, jos joku mieheni kavereista kykenisi vastaavaan taiteelliseen ajatteluun.
ollut iloinen lahjasta. tykkään kaikesta vanhasta ja olisin kunnostanut hanan ja laittanut vessaan. tykkään myös h&m:n vaateista ja muistakin. lahjan sisältö ei ole minulle pääasia, vaan se ajatus. Ja heille jotka odottavat kalliita lahjoja, eivät saa minulta mitään, koska eivät ole mitään ansainneet.
joten varmaan siitäkin syystä ennemminkin suututti kuin nauratti.
ap