Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä osti minulle syntymäpäivälahjaksi kylpyläreissun, miehellä/minulla ei ole autoa ja julkisilla en osaa mennä

Vierailija
14.11.2016 |

Hän ei siis ottanut huomioon että miten pääsen sinne. Ihan kiva lahja mutta vähän vaiheeseen jäi. Taxi tuonne maksaisi joku 50€ eikä minulla ole opiskelijana sellaista summaa.

Minulla on surkea suuntavaisto ja joillain bussilla mutkittelu on mahdotonta, en ikinä löytäisi perille. Minulla ei ole myöskään kavereita jotka pystyisivät kuskaamaan.

Mitä mieltä, miehen olisi pitänyt minusta ajatella loppuun saakka?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ensin harjoitella elämää ennenkuin tutustuu miehiin?

Perus asiat kuntoon ensin. Liikkuminen valtion sisällä eri tavoin. Jopa pienet lapset osaavat tuollaiset asiat.

Vierailija
22/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Onkiniemessä.

Ap

Etkö sä oo edes TKL:n busseja käyttäny? Niissähän on ne pysäkkinäytöt, siinä näkee seuraavan pysäkin nimi. Repa reittioppaaseen oma osoite ja edenin osoite ja katot parhaan yhteyden. Kyllä se kuski sinne osaa ajaa, istut vaan kyydissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla nro 72 pääset suoraan Edenille. Hyppäät Tampereella kyytiin Ammattikoulun pysäkiltä ja jäät pois Edenin pysäkillä. (nuo siis ovat pysäkkien nimet) Näin kertoi Repa Reittiopas.

Vierailija
24/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yksin menossa? Simänsä omotuinen lahja jos näin on 😄 vai kuinka moni menee yksin kylpylään?

Vierailija
25/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalaare. Sun on pakko olla mun miehen serkku:) Tuu käymään kylässä, kun opit käveleen ton kilometrin pätkän meille, ihan eksymättä.

Vierailija
26/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka antaa lahjaksi vain yhden lipun, miksi ei mies tule seuraksi?

Vierailija
27/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen jonka vamman tai sairauden takia on mahdotonta käyttää omaa autoa tai julkistaliikennettä (eivät hahmota missä pysäkillä jäädä pois tai eivät osaa esim. suuntavaistonsa takia pysäkiltä määrän päähän) kannattaa hakea tukea vammaispalvelulta.

Jos ap:lla on kyse tästä, silloin mies on todella ajattelematon ostaessaan tällaisen lahjan.

Vierailija
28/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen jonka vamman tai sairauden takia on mahdotonta käyttää omaa autoa tai julkistaliikennettä (eivät hahmota missä pysäkillä jäädä pois tai eivät osaa esim. suuntavaistonsa takia pysäkiltä määrän päähän) kannattaa hakea tukea vammaispalvelulta.

Jos ap:lla on kyse tästä, silloin mies on todella ajattelematon ostaessaan tällaisen lahjan.

Miten niin? Vaikka henkilöllä on vamma jonka hän tarvitsee tukea liikkumiseen paikasta a paikkaan b hän voi nauttia kylpylä lomasta.

Vierailija
29/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä BUSSISSA mitään suuntavaistoa tarvitse. Siinä on ammattikuljettaja, joka kyllä tietää, mihin ajaa. Kerrot vaan, mihin olet menossa ja pyydät pysähtymään oikealla kohdalla.

Lukutaitoisena ( oletettavasti, kun kirjoittaakin osaat) sinä otat selvää, millä bussilla sinne pääseen, bussissa on yleensä joku tunnistetieto ja ainakin pitemmillä linjoilla kaikki kuljettajat ymmärtävät ja puhuvat suomea.

Miten ihminen voi elää aikuiseksi oppimatta käyttämään julkisia kulkuneuvoja?

Vierailija
30/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Asutko Ylöjärvellä?

Vierailija
31/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko yksin menossa? Simänsä omotuinen lahja jos näin on 😄 vai kuinka moni menee yksin kylpylään?

Seurustelemaanko sinne mennään? Minä käyn kylpylässä ottamassa hoitoja ja hierontoja ja rentoutumassa. En tarvitse siihen kädestäpitelijää.

Vierailija
32/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita navigaattori päälle kun istut bussissa, niin näet kun määränpää alkaa lähestyä. Navigaattori kertoo myös, mihin suuntaan lähdet bussipysäkiltä kävelemään. Ei haittaa vaikka jäisi pois yksi pysäkki liian aikaisin/liian myöhään, kävelet vain navigaattorin ohjaamaan suuntaan.

Vierailija
33/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää nyt että kyseessä on kehitysvammainen ihminen, ei voi odottaa että hallitsee arkipäiväiset asiat kuten te terveet!

Vierailija
34/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä eräät osaavat löytää oikeaan paikkaan jopa vieraitten maitten lentokentillä, jos eivät osaa Tampereelta Nokialle?

Vierailija
35/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylähotelli Rantasipi Eden kyseessä.

Ap

Oulu ?

Vierailija
36/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuus on taas löytänyt uuden huippunsa.

Olen sanaton.

Vierailija
37/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nokian edenistä on kyse, valitse bussi joka menee suoraan edenin viereen. Et tarvitse suuntavaistoa tai navigaattoria vaan jäät vaan pois silloin kun bussi on kohdalla. Ja kylpylä vielä sijaitsee sellaisessa paikassa, ettei sitä voi olla näkemättä jo kaukaa, jos ei silmät kiinni matkusta.

Vierailija
38/38 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäät normaalisti Tampereella joukkoliikenteessä? En tiedä ketään joka olisi asunut Onkiniemessä ja olisi pärjännyt ilman bussia/omaa autoa.

Jos tuo kerrottu lähtöpysäkki tuntuu jo haasteelta etsi joku itsellesi parempi (taitaa tuo bussi mennä Metson ohi, siihen pysäkille varmaan löydät) ja kuski kyllä vinkkaa oikeasta määränpäästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi