Jokin korkeampi voima pitää meistä huolen
Puntit tasataan aikaa myöten aina ja paha saa palkkansa. Uskokaa siihen, olen nähnyt sen toteutuvan. Amen.
Kommentit (27)
Korkeampi voima on elämää ylläpitävä rakkauden voima ja se on ja vaikuttaa. Se on Pyhä Henki ja se vaikuttaa kaikkialla joka hetki! Ilman Jumalan eläväksitekevää Pyhää Henkeä ei meitä olisi. Emme tajuaisi rakkautta . Olemme luotu rakkaudesta .
Jumala lähestyy meitä jokaista omalla tavallaan. Meillä on mahdollisuus ottaa Hänet vastaan tai hylätä. Itse olen ollut ateisti, enkä ikinä olisi uskonut, että Jumala pystyy minua mitenkään koskaan koskettamaan. Mutta se ihme tapahtui. Se oli vahva kokemus, joka kantaa edelleenkin. <3 Varokaa pahan hengen, paholaisen kutsuja! Jeesus Kristus on se, jonka nimeä paha henki ei kestä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Jokin korkeampi voima pitää meistä huolen
Totta. Hänen korkeutensa ohjaa meitä nuudeliselta ulokkeeltaan vakaalla lonkerolla, ettemme päätyisi helvettiin taustisten strippareiden sekaan hörppimään lämmintä olutta.
Rāmen
Vierailija kirjoitti:
Jumala lähestyy meitä jokaista omalla tavallaan. Meillä on mahdollisuus ottaa Hänet vastaan tai hylätä. Itse olen ollut ateisti, enkä ikinä olisi uskonut, että Jumala pystyy minua mitenkään koskaan koskettamaan. Mutta se ihme tapahtui. Se oli vahva kokemus, joka kantaa edelleenkin. <3 Varokaa pahan hengen, paholaisen kutsuja! Jeesus Kristus on se, jonka nimeä paha henki ei kestä kuulla.
Tämä on juurikin näin. Jeesuksen opetusta nurinniskoin laittava oppi vaikka sanoisi olavansa oikea on väärää. Menestysteologia, Jeesuksen ihmiseksi madaltaminen ja Puhön Hengen pilkka ovat merkkejä antikristuksen hengestä - samoin nationalistinen tai rodullinen eristäytyminen , eriseurat ja rodulliset ylemmyysopit kuten sionismi!
Jeesus sanoi ei ole enää juutalaista ja ei juutalaista on sydämen ympärileikkaus!
Kukaan ei tule Isän tykö kuin minun kauttani! Siihen ei tarvita mitään kerhoa tai rotua tai papereita ikinä. Se on Jumala kun kutsuu itse meitä jokaista et sinä itse viemällä itseäsi " oikeaan paikkaan".
Jeesuksen Kristuksen nimessä kadotkaa pahat henget ! Ihmiset lähestykää sanaa ja se alkaa lähestyä myös teitä!
Voihan vee, tämä korkeampi ei pidå kaikista huolta, se on nähty!
Osa on syntymäpahoja. Saanut narsistiset tai psykopaatin geenit ja ei pysty olemaan empaattinen.
En jaksa uskoa että korkeampi voima ratkaisisi arkielämän pulmia meidän ihmisten puolesta, ainakaan pääsääntöisesti. Suurin osahan niistä on itseaiheutettuja tai sellaisia että niitä ei voi ratkaista ellei korkein voima vartavasten estä jotakuta toista ihmistä valitsemasta väärin. Jos taas estäisi niin ei olisi pahaa muttei hyvääkään koska miten valitset oikein jos tiedät että väärin valitseminen on kuitenkin estetty.... Järjestelmällinen kostaminenkin on ennenpitkää estämistä jos sitä tekee jumala. Eiköhän meidän ihmisten ole tarkoitus kuunnella omatuntoamme, auttaa toisiamme ja yrittää oppia ratkaisemaan omat ongelmamme itse. Korkeammalta voimalta voivat pyytää siihen jaksamista ne joista siltä tuntuu. Ehkä joskus tulee sen verran kannustusta että jaksaa yrittää, mene ja tiedä.