Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ton Maria Veitolan "tyyli" on niin hirveä?

Vierailija
14.11.2016 |

Ihan kuin ois sokkona kauhottu jotain Uffin laatikkoa ja vedetty päälle mitä sattuu löytymään. Mahdollisimman rumaa, ni se ilmeisesti miellyttää. Sama hiusten kanssa. Lyhyt potta/ kananperse, miksi? Miksei voi olla kaunis lyhyt malli vaan oikein mahdollisimman ruma sekin..? En tajua, kuitenkin ois ammattilaisia laittamassa...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mi kirjoitti:

Jokainen voi pukeutua miten haluaa, ei se ole keneltäkään pois.

Tässäpä tytöt teille varsinainen viisaus!

Vierailija
22/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat muotoilija suunnittelijat sun muut vaatettaneet hänet,mitä överimpi sen parempi hänen mielestään! Lukekaa niistä alkuaikojen vaatehaastatteluista.

No hirveitä ne onkin ja koko nainen on iso vitsi,eikä edes hauska

Ei oo muotoilija-suunnittelijat, vaan stailistit. Mun mielestä sitä puki ainakin joskus Minttu Vesala, jolla on itsellään ihan samanlainen tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitolan haukkujat ovat ihan samanlaisia pinnallisia mean girlejä kuin Anu Saagim. Hän oli aivan naurettava, ei ymmärrä yhtään ettei Maria edes yritä olla mikään tavallinen. Tyhmää haukkua alternativehenkisten ihmisten tyyliä, kun eivät he edes halua olla tavallisia. Ja muutenkin haukkuminen on typerää, teki itsestään vain pellen.

Et vois olla enempää väärässä. Oon samaa mieltä kuin Saagim, mutta oon ihan kaikkea muuta kuin silikonitissinen mean girl. Olen tämmöinen sporttinen luonto- ja ulkoiluihminen tavis.

Mun kannalta katsottuna 2 julkkispissistä tappeli keskenään. Mean girl se Veitolakin on. Eikä voi olla alternative-ihminen, jos Kalliossa on tuhansia samanlaisia.

Veitola hukkuis massaan Flow:ssa.

Vierailija
24/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset sopii hyvin harvalle, useimpia rumentaa ja vanhentaa .

Höpönpöpön. 

Vierailija
25/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen katsonut, että hänellä on tosi kiva ja fresh tyyli.

Hiukset välillä mun makuun rumat, mutta nyt näyttäisi olevan taas nätimpi malli.

Makuasioista hankala kiistellä; itse en pukeudu kuten Maria, mutta tykkään hänen tyylistään ja vastaavista tyyleistä kyllä!

Sen sijaan sellaista basic beige-neuletakki-helmikorvikset-loaferit-tyyliä en ihastele koskaan, kuolettavan tylsiä.

N28

Ei se mikään originelli tyyli oo. Täällä maalla kaikki pulimummot näyttää samalta.

Kuka on sanonut originelliksi?

Olen maalta kotoisin, siellä ei ollut tuon näköisiä vaan sitä tavallista beige-vaakaraita-Marimekko-tyyliä.

Maalla tavallisuus ja massaan mukautuminen on hyve, tosin kyllähän Mariakin sulautuu oman genren massaan vaikka onkin sieltä räväkämmästä päästä.

Sama

Vierailija
26/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Maria Veitola kuuluu ug-kulttuuriin, hän on pyörinyt niissä piireissä, ollut joku DJ joskus jne. Hän on ns.hipster eikä edes ihaile sellaista tavallista tyyliä missä pitää olla seksikäs tai nätti. Ei sillä, minusta hän on tuossakin tyylissä ihan nätti, ei hänellä ole rumat kasvot mitenkään.

No juuri näin. Edustaa sellaista stailistivaikutteista porukkaa missä haetaan androgyyniyttä ja sehän sopii muutenkin Marian habitukseen.

Mulle tulee vähän mieleen enkkulan Florence Welch tai Vivienne Westwood. Suomi on pieni maa tälläisen tyylin suhteen.

Vierailija
27/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on hei oma tyyli? Onko sinulla vai menetkö massan mukana?

mies

*nainen

Vierailija
28/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on hei oma tyyli? Onko sinulla vai menetkö massan mukana?

mies

No ei kyllä ole oma tyyli. Noita vastaavia on monella.

Vierailija
29/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tyyli. Tsekatkaas mikä kaunotar tässä:

https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000006335009.html

Kuvissa väärä Maria. Keskustelemme Veitolasta, emme Ohisalosta.

Uups, my bad.

Tykkään kyllä Veitolankin tyylistä!

Vierailija
30/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat muotoilija suunnittelijat sun muut vaatettaneet hänet,mitä överimpi sen parempi hänen mielestään! Lukekaa niistä alkuaikojen vaatehaastatteluista.

Ei oo muotoilija-suunnittelijat, vaan stailistit. Mun mielestä sitä puki ainakin joskus Minttu Vesala, jolla on itsellään ihan samanlainen tyyli.

Äläpäs väitä,minäpä väitän että olipas muotoilija-opiskelijat!

Vierailija
31/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on luova ihminen ja käyttää mielikuvitusta pukeutumisessa. Haluaa todennäköisesti myös kohauttaa, eikä pelkää näyttää rumalta.

Mutta kieltämättä, hänestä saisi kauniiin ja näyttävän näköisen nainen, jos hän haluaisi korostaa kauneuttaan.

Jokainen on kaunis, kun löytää siihen ainekset itsestään.

Tuo jokainen on kaunis, on tyhmä klisee eikä todellakaan pidä paikkaansa. Niin sanotaan vain että kaikilla olisi hyvä mieli.

Vierailija
32/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs väitä,minäpä väitän että olipas muotoilija-opiskelijat!

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f0cbc9b7-e262-4963-b676-4a018cc…

--"palautetta sekä muilta tuomareilta että katsojilta. Muotia rakastavan Veitolan yllä on nähty ohjelmassa Aalto-yliopiston muotiopiskelijoiden suunnittelemia asuluomuksia---" On se stailannut joo mutta mäpäs olin oikeassa hah

Vierailija
33/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Jokainen on kaunis, kun löytää siihen ainekset itsestään.[/quote]

Tuo jokainen on kaunis, on tyhmä klisee eikä todellakaan pidä paikkaansa. Niin sanotaan vain että kaikilla olisi hyvä mieli.[/quote]

AHhaha Aivan!

Haluaisin nähdä sen joka saa minusta kauniin! Olen kuin itä-saksalaisen moukarinheittäjän  ja ja traktorin rakkauslapsi.

Pitää olla aika onneton stailaaja-meikkaaja että edes yrittää. 

No,kukkiihan se perunankukkanenkin,mitäpä kieltämään tosiasioita.

Vierailija
34/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Jokainen on kaunis, kun löytää siihen ainekset itsestään.

Tuo jokainen on kaunis, on tyhmä klisee eikä todellakaan pidä paikkaansa. Niin sanotaan vain että kaikilla olisi hyvä mieli.

AHhaha Aivan!

Haluaisin nähdä sen joka saa minusta kauniin! Olen kuin itä-saksalaisen moukarinheittäjän  ja ja traktorin rakkauslapsi.

Pitää olla aika onneton stailaaja-meikkaaja että edes yrittää. 

No,kukkiihan se perunankukkanenkin,mitäpä kieltämään tosiasioita.

Niinpä. Itse olen iso, ruma, läski, minulla on laatikkopää, siansilmät ja iso nenä, pihtipolvet ja pienet riipputissit. Oikrin poikkeukselliswn ruma. En ole koskaan seurustelkut tuosta syystä.

Että kauneus ei ole katsojan silmissä. On olemassa ihmisiä, jotka ovat universaalisti rumia ja universaalisti kauniita.

Vierailija
35/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole sanonut, ettei halua ahtautua siihen ahtaaseen malliin mihin naisia yritetään työntää tolla alalla? Eli menee just vastasuuntaan siinä selvästi onnistuen tästä aloituksesta päätellen. 

Vierailija
36/37 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, etyä meiltä löytyy rohkeita ja yksilöllisiä pukeutujia.

Käsittååkseni Mariam hyvä yståvä on Minttu Vesala, joka on stailisi?

Vierailija
37/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Veitola näyttää jotenkin transsukupuoliselta. Varmaan hiustyylistäkin kiinni, ja ne kaikkein lyhyimmät sopii harvalle naiselle. Olen nähnyt ihan poikkeuksiakin, joita oikeasti pukee niin lyhyt hiustyyli Veitolaa lukuun ottamatta. Ja vielä kamalempia on ne hänen asuvalinnat!

Tämä Veitolan hiustyyli on tai siis oli ok: https://im.mtv.fi/image/6267946/landscape16_9/1024/576/c10744d1626ef07d…

Tämä myös menetteli: https://im.mtv.fi/image/6267940/landscape16_9/1024/576/5f1ef35ab3b79dde…