Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tuntuu etten kehity työssä ja olen aivan surkea. Vuosi sitten aloitin.

Vierailija
14.11.2016 |

Luulin, että tää on just se työ mitä haluan tehdä lopunelämäni.
Pääsin hyvään firmaan ja työporukka on ok.
Alkuun kehuttiin koska olen reipas ja teen/tein hyvää jälkeä.
Olen ammattilaisten kanssa töissä ja tuntuu, että olen hidas ja huono.
Pääjehu työpisteessä ei anna minulle mitään haastavaa ja kun pyydän lisätöitä niin saan vain jotain perushelppoja asioita tehtäväksi enkä kehity.
Tai sitten jos antaa lisää tekemistä niin saattaakin kohta tehdä työn itse enkä saakaan mahdollisuutta osallistua.

Jos yritän ehdottaa tai tehdä jotain uutta niin se tyrmätään.
Tuntuu, että hän vähättelee minua koko ajan. Arvostelee mutta toisaalta ei neuvo miten tekisin asian toisin.
Tai varsinkaan ei ole koskaan kannustanut tai sanonut jotain positiivista työstäni.
Olen vain se paskaduunin vääntäjä siinä sivussa enkä saa uusia haasteita.
Tätä ongelmaa ei ollut ennen ja kehityin nopeasti. Tämän aikana on siis vaihtunut työntekijöitä ympärilläni.
Sain uusia juttuja jatkuvasti ja minua opetettiin.

Olen jotenkin kyllästynyt ja turhautunut. Tuntuu etten pärjää enkä opi. Teen ja teen samoja asioita päivästä toiseen ja siivoan muiden jälkiä ja kuuntelen vittuilua sekä teen mitä käsketään.
En tunne itseäni minkään arvoiseksi enää siellä työntekijänä tai että minusta olisi hyötyä muuta kuin niissä paskahommissa.
Ennen halusin kovasti oppia ja tehdä mutta tunne on latistunut ja olen alkanut miettimään että ehkei minusta olekaan parempaan.

En halua syyttää vain muita. Minussakin on vikaa. Ehkä kun en oikein jaksa enää panostaa kun en usko enää itseeni.
Unohtelen asioita ja yritän olla mahdollisimman nopea etten jäisi jalkoihin.
Silti tuntuu etten saa mitään aikaiseksi enkä ole tyytyväinen työpanokseeni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
2/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse ei ole susta vaan työpaikasta. Ehkä heillä ei ole tarjota vaikeampia haasteita. Vaihda työpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon vastaavaa, mutta syy on selkeä (en sano, että sama päätee sinuun). Kaikilla vaan ei polla leikkaa niin että hommat tulee tehdyksi. Eivät vaan tajua sitä (ihme kyllä) vaikka vuodesta toiseen roikkuvat asiantuntijatehtävissä. Niille sitten annetaan perushuttua, statusten päivitystä tms. Usein annetaan tehtävä ja 'katsotaan yhdessä' miltä näyttää = tehdään uusiksi. Varsinkin jos työ lähtee ulos asiakkaalle. Isoin käpy näissä on yleens ettei ymmäretä olennaista epäolennaisesta, ei hahmoteta riippuvuuksia ja olennaisuuksia. Eikä osata kuvata monimutkaista asiaa 'kansankielelle'.

Vierailija
4/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset mutta itse aloittanut vasta syyskuussa. Koska siirryin talon sisältä ja olen aiemmin sijaistanut samalla osastolla, luultiin vissiin ettei mua tarvii perehdyttää. Yritän jotenkin roikkua mukana ja kysellä.

Olen antanut parannusehdotuksia, mutta ne tyrmätään ilman syytä.

On hetkiä jolloin en tee mitään kun olen omat päivittäiset hommat tehnyt enkä tiedä mitä voisin tehdä. Olen kysellyt töitä, mutta ei ole sellaista jota voisin tehdä.

Kokonaiskuvaa en ole saanut kun perehdytys ollut mitä on ollut. Mitään ohjeita ei tähän ole. Hirveen vähän myös työohjeita.

Vierailija
5/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on myös siinä, että teen omat työt nopeammin ja sitä kautta "huonommin" jotta pystyn auttamaan muita. Jotta tuntisin olevani hyödyksi ja hyvä tiimitoveri.

Tuntuu ettei sitä(kään) arvosteta ja minua pidetään tyhmänä.

Miehet heittää inhottavaa läppää ja välillä puristellaan tai kosketellaan.

Helvetin inhottavaa.

Päätin, että aion tehdä vain omat työni todella hyvin enkä auta paitsi jos ehdin.

Enkä todellakaan alistu ja enää anna mennä läpi sormien sen kohtelun.

Oikein kunnon idiootti olo ja sellainen ettei minua oteta tosissani.

Olen siis nuori enkä kovin kokenut työelämässä mutta intohimoa olisi ja tahdon saada sen taas syttymään oikein kunnolla ja tahdon että minua arvostetaan.

Olen nyt se pidetty tyttö joka hoitaa paskaduunit ja on helppo ihminen.

Jotenkin viimeaikoina tämän olen todennut ja totuus on jotenkin iskenyt päin kasvoja vaikka ennen otin sen vain huvittavana työpäivän piristeenä, että kevyesti kiusotellaan.

Onneksi tajusin tämän että kysymys on vain siitä ettei minuun uskota tms.

Ap

Vierailija
6/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi? Viestistäsi päätellen sihteeri-/assarihommia?

Vierailija
10/12 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset uuden työpaikan. Onko ammattiliitollasi jotain työnhakupalveluita tarjolla? Jos voisit siellä jonkun ihmisen kanssa käydä läpi tehtäviäsi ja sitä osaamista, mitä niissä on kertynyt. Tästä saisit varmasti itsevarmuutta hakea vastaavia tehtäviä muualta.

Vierailija
11/12 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tuolla valmistellaan ja varmistellaan sitä, että olet eka lähtijä, kun yt-neuvottelut alkavat.

Vierailija
12/12 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken fyysisen koskemisen suhteen nollatoleranssi. Sähähdät oikein kunnolla vastaan.