Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita v.tuttaa pariutuneet ystävät?

Vierailija
14.11.2016 |

Mikä saa naiset sen jälkeen kun se mies löytyy, hylkäämään kaiken entisen elämän, eli ystävät, harrastukset jne. Luuhataan sen miehen kanssa kaiket päivät ja eletään symbioosissa. Tavataan ystäviä vain jos miehellä jotain menoa ja siksi ajaksi tarvitaan seuraa. Oletteko ansainneet ystävänne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kateellinen!

Vierailija
2/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta, koska on paljon muitakin ystäviä ja omia kiireitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisia kavereita sulla

Vierailija
4/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa se, että niillä on joku, ei se, paljonko aikaa he mun kanssa viettävät, koska en oleta olevani maailman napa.

Vierailija
5/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa se, että niillä on joku, ei se, paljonko aikaa he mun kanssa viettävät, koska en oleta olevani maailman napa.

Yksi järkevä ja rehellinen nainenkin on löytynyt 👍

Ps kyllä sinäkin jonkun vielä löydät, tsemppiä + onnea matkaan 😘

Vierailija
6/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole samanlaisia.

Naisista en nyt mene sanomaan mitään, kun mulla suurin osa kavereista miehiä. Mutta mä luulen, että se on sama juttu naisten ja miesten kohdalla - eli että se on ihmistyypistä kiinni.

Jotkut vaan kavereina "menee pilalle" sen jälkeen, kun pariutuu.

Ollaan sitten sen jälkeen niin kiireisiä, kun on niin paljon pakollista tekemistä kotona. Ja pitää viettää aikaa sen toisen puoliskon kanssa niin, ettei mihinkään muuhun jää aikaa. Ilo jotenkin katoaa niistä ihmisistä, ruvetaan suorittamaan. Ja minä nyt puhun miespuolisista!

Mutta onneksi on niitäkin, jotka eivät kovinkaan paljon muutu, vaikka pari löytyykin. Niillä on edelleen aikaa kaikkeen siihen hauskaan, mitä tekivät sinkkuinakin. Ehkä tuovat sen parinkin näihin juttuihin mukaan.

Ja minä en ole kateellinen, mulla on mies. Sen miehen kanssa pystyy pitämään hauskaa niin kaksin kuin isommassakin porukassa.

Vierailija
7/7 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään oleta olevani maailman napa, mutta en jaksa olla hätävarakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan