Mitä sellaista teillä on kodissanne, mitä ihmisillä ei yleensä ole?
Melkein kymppitonnin maksanut piano (kallein omistuksemme asunnon lisäksi).
Kommentit (570)
Kreikkalainen Uusi testamentti, venäläinen Rikos ja rangaistus, laakatikkikone, Bernina 580, metyleenisini- pullo, ikivanhat Hästens - sängyt, esirippu keskellä olohuonetta, vihreä sisustus.
Minä itse. Olen vain kotonani, en muiden kotona.
akustiset rummut + äänieristetty huone niille.
Kotonani 39 neliön yksiössä on pelkkä korkea sänky keskellä lattiaa. Valkoiset petivaatteet.
Avokeittiön kaapissa: vedenkeitin pikakahvia varten, kahvia, muki, lusikka ja haarukka.
Läppäri, puhelin ja laturit ikkunalaudalla.
Kylpyhuoneessa amme, iso valkoinen pyyhe, suolasaippua, shampoo, ripsiväri ja sähköhammasharja.
Vaatteita omistan tällä hetkellä valkoisen kauluspaidan, valkoisen topin, rintsikat, pikkuhousut, nahkatakin, mustat farkut ja korkkarit.
Kotoani on näkymä merelle.
Nautin kun ei ole turhaa omaisuutta. Tilaan ruokaa alakerran ravintolasta ovelle edulliseen hintaan. Työmatka on kadun yli. Vaatteet pesen alakerran pesutuvassa.
Minä. Uniikkikappale, toista ei ole valmistettu, eikä ikinä tulla valmistamaan.
380 kpl täyskokoisia hajuvesiä :) (keräilen niitä)
Miehen kolmevuotias Prinsessa jolle ei saa opettaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Miehen perhe sisarukset ja vanhemmat hyväksyvät tämän toiminnan. Miehen sisar jopa kieletää kieletämästä lasta. Omet lapsensa ovat kauhukakaroita. Ero on tulossa.
Vessanpönttö joka ei sijaitse vessassa
Tilaa. Suurin osa kaapeista on puolityhjiä, muutama ihan tyhjä.
Ei ole lp-levysoitin harvinainen Punavuoressa ja Kalliossa!
Vierailija kirjoitti:
Teollisuusrobotti.
Painaa toista tonnia.
Sellane seksiropotti? Uuh, baby!
Aito faberge-muna
T: Ruhtinatar von Höffen-Poffen
Oikeasti, Mc donaldsin liilanvärinen lasimuki, on todella harvinainen. T: Mirkku Hakunilan hepokujalta
100-vuotias piano
9 kitaraa
Iso, täysinäinen viinikaappi
Silitysrobotti
Kassakaappi
Käsintehty ruokapöytä, jonka ympärille mahtuu 20 henkeä
Le Corbusierin divaani
Yli sata vuotta vanha seinäkello.