Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin viime kuussa 40-vuotias neitsytmies

Vierailija
14.11.2016 |

ja olen sitä edelleen tässäkin kuussa. Huoh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta!

Vierailija
2/3 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä ole vielä neljääkymmetä, mutta poikuustallella, eikä siinä mitään.

Mieluummin tallella kuin kuvittelisin. tai ajattelsin luopuvani siitä, jotenkin väkisin. Kyllä hyvää ja laadukasta elämää voi mielestöni ilman, että olisi ollut erityinen tarve päästä poikuudesta eroon mahdollisimman varhain. Heille joille tämä on ongelma, niin en nyt sitten tiedä haluanko muutenkaan viettää heidän kanssaan aikaa. Ei  minulla ole kykyä tai taitoa nähdä kenestäkään päältä päin kuinka monta seksikumppania hänellä on ollut, vai onko ollut yhtään.

Jokaisellla meillä on oma historiamme kannettavanamme. - Yhtä hyvin olisin voinut päästä poikuudestani eroon jo vuosia sitten, jos "Se" oikea olisi osunut kohdalle, mutta ei niin ei.

Toisinaan harmittaa, mutta minkäs teet. En minä tuomitse heitä joilla on käynyt onni tai epäonni harrastaa seksiä jo nuoresta pitäen toivottavasti ovat enimmäkseen nauttineet.

En usko seksin olevan niin suurta raketti tiedettä, etteikö sitä voisi oppia ja jopa nauttia vaikkei sen harjoittelua olisikaan aloittanut hyvin nuorena.

Ja enkä tiedä onko oikein sanoa, mutta jotenkin hämmentää ajatus siitä, että jos tavoitteensa on seksi, josta molemmat nauttii ja iloitsee ja kun on kyseessä tämän kumppanin kanssa se ensimmäienn kerta, niin automaattisesti tietäisi hyvin suurella varmuudella tehdä ja toimia niin, että saa toisen nauttimaan, ellei toinen nimenomaisesti kerro kuinka ja miten. - Uskon tai luulen, että aivot ja niiden käyttäminen ovat tärkein elin seksin onnistumisen kannalta ja se, että uskaltautuu luottamaan itseensä ja tekemäänsä, koska seksi ei vaatine seikaperäsiä kysymyksiä toiselta vaan enemmän eleitä ja vastaeleitä.

- Sen sijaan  ei se täysin kai väärinkään ole toiveitaan ääneen.  Sen sijaan jatkuva kysely(t) siitä voiko toimia näin tai noin saattaisi pilata tunnelman; vähintään samalla tavalla sillon kun ei haluaisi huomioida kumppaniaan lainkaan; ikäänkuin seksi olisi haarojen levitys ja hätäinen tuikkasu, ainakin jonnekin "sinne" päin edestä tai sitten takaa...