Naiset: miltä tuntuu, jos nainen flirttailee teille?
T. Viisikymppiseen hulluna oleva kolmekymppinen NAINEN :)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina sanoo että flirttailu ei tarkoita mitään ja se vain piristää päivää. Siksi varatutkin kuulemma saa flirttailla vieraiden miehien kanssa. Päättele siitä.
Toi on asia jota en ole koskaan ymmärtänyt. Olen tälläkin palstalla miljoona kertaa kuullut miten flirttailu ei ole mitenkään seksuaallista?????
No sittenhän sitä voi flirttailla vaikka oman äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse bi seksuaali ja voin sanoa että vain niiden itseäni mielyttävien naisten yhteydenotot tuntuu kivalta. En ymmärrä sinäänsä sillä jos joku omaa tasoani alempi mies tulee juttelemaan ja iskemään niin tuntuu ihan kivalta vaikka ei innosta. Jos taas omaa tasoani alempi nainen flirttailee niin on vähän sellainen inhottavakin olo.
Mulla on juuri päinvastoin ja olen ennen ollut hetero. Siis miesten flirtti ei juurikaan lämmitä poikkeuksia lukuunottamatta, kun taas kaikenlaisten naisten mahdolliseen flirttiin suhtaudun lempeästi ja saatan kiinnostua helpommin naisesta. Näin oli silloinkin, kun olin täysin hetero.
Ei hetero ole kiinnostunut samasta sukupuolesta ikinä
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tajua naisten flirttiä, ja jos on väännetty rautalangasta, niin olen ollut vaan että ai jaa, no sori mä oon hetero.
Ei kai siinä sen kummempaa.
t. eräs, jolla meni 10 vuotta tajuta, että seuraan hakeutuva, silmää vinkkaava, jätkämäinen, siilitukkainen, maastohousuihin pukeutuva työkaveri olisi lesbo. En vaan ollut ajatellut asiaa.
:D Mä itse asiassa pohdiskelen tuota problematiikkaa aika helposti. Mutta en ulkonäön perusteella tee liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse bi seksuaali ja voin sanoa että vain niiden itseäni mielyttävien naisten yhteydenotot tuntuu kivalta. En ymmärrä sinäänsä sillä jos joku omaa tasoani alempi mies tulee juttelemaan ja iskemään niin tuntuu ihan kivalta vaikka ei innosta. Jos taas omaa tasoani alempi nainen flirttailee niin on vähän sellainen inhottavakin olo.
Mulla on juuri päinvastoin ja olen ennen ollut hetero. Siis miesten flirtti ei juurikaan lämmitä poikkeuksia lukuunottamatta, kun taas kaikenlaisten naisten mahdolliseen flirttiin suhtaudun lempeästi ja saatan kiinnostua helpommin naisesta. Näin oli silloinkin, kun olin täysin hetero.
Ei hetero ole kiinnostunut samasta sukupuolesta ikinä
Olisi kiinnostaa tietää tästä enemmän. Kun siis olen ollut kiinnostunut naisista eroottisessa mielessä teini-iästä lähtien. Mutta olen elänyt heterona tähän saakka, kunnes tapasin yhden naisen, jonka kanssa voisin edetä seksiin saakka, jos tunne olisi molemminpuolinen. Hän on hieman androgyynin näköinen, todella ihanaluonteinen ja fiksu minua reilusti vanhempi nainen.
Eikös jo 35 % suomalaisnaisista ole ollut eroottisesti toisen naisen kanssa? ;) mmm...
Minulla on suuria vaikeuksia huomata edes miehen flirttiä, naisen yritystä tuskin huomaisi vaikka miten ilmeistä olisi.
Flirttailiskin...
no ei, olisin varmaan kiusaantunut vaikka sinkku lesbo olenkin, en vaan osaa toimia sellasissa tilanteissa jos niitä nyt on ollutkaan.
Mulle ei koskaan kukaan nainen ole flirttaillut /yritttänyt iskeä! Itsekään en ole ketään koskaan lähestynyt, juurikin siksi, ettei kohteelle tulisi vaivaannuttavaa oloa. Tyttökokemuksia on kyllä, mutta ne ovat olleet sellaisia kavereiden kesken juttuja. Mä olisin ihan innoissani jos joku nainen mulle flirttaisi - enemmän se sykähdyttäisi kuin miesten flirtti. Eikä pikku seikkailukaan haittaisi, jos flirttaaja olisi kiinnostava. Terveisin heterosuhteessa oleva 41 v nainen.
Et voi olla hetero jos suutelet samaa sukupuolta olevaa