Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdyntä alle 20-vuotiaana aiheuttaa jälkeenpäin masennusta ja ahdistusta

Vierailija
14.11.2016 |

Seksin kautta haetaan vain hyväksyntää ja pönkitystä huonolle itsetunnolle. Ei alle 20-vuotiaana kukaan ole oikeasti valmis yhdyntään vaan suurin osa ryhtyy siihen painostettuna tai suostuteltuna. Vielä 17-19-vuotiaskin on liian nuori aloittamaan seksielämän.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ylläoleva on päivän paras kirjoitus. Tuolle voisin antaakin.

t, pervo-kake

Ylläolevan kirjoittaja vastaa: Vähän siitä riippuen kuinka pervo olet, olisi sosiaalinen tilaus panomiehelle ;-) 

Pervoilu on ihan jees, jos saat siitä kiksit aidosti. Joten avaudu vähän..... Tämähän on seksipalsta....

Vierailija
22/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käenpoikanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t, pervo-kake

Ylläolevan kirjoittaja vastaa: Vähän siitä riippuen kuinka pervo olet, olisi sosiaalinen tilaus panomiehelle ;-) 

Pervoilu on ihan jees, jos saat siitä kiksit aidosti. Joten avaudu vähän..... Tämähän on seksipalsta....

Mulla olisi sosiaalinen tilaus kunnon kullin imijälle ja perseen pyörittäjälle, if you know what I mean.....

t. pervo-kake

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käenpoikanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t, pervo-kake

Mulla olisi sosiaalinen tilaus kunnon kullin imijälle ja perseen pyörittäjälle, if you know what I mean.....

t. pervo-kake

No sitten ei muuta ku tapaamista kehiin ;-) siitähän sitä yleensä lähetään vyöryttämään, jos vaan kemiat kohtaa.... t: käenpoikanen

Vierailija
24/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano postinumero/alue?

t.pervo-kake

Vierailija
25/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano postinumero/alue?

t.pervo-kake

Pääkaupunkiseutu.... You?

Vierailija
26/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käennpoikanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano postinumero/alue?

t.pervo-kake

Alkaa numerolla 9 eli kaukana, niin kaukana.

t.pervo-kake

Vierailija
27/30 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käennpoikanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano postinumero/alue?

t.pervo-kake

Alkaa numerolla 9 eli kaukana, niin kaukana.

t.pervo-kake

No on kyllä liikkuva työ.... olin just (kuukausi sitten) 959** alueella ja varmistui, että viikolla 12 ainakin olen 93600 alueella. Yhdistetty työ- ja huvimatka....

Vierailija
28/30 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin normaalia. Olin mäkin etelässä joku viikko sitten.

t. pervo-kake

Vierailija
29/30 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä väärässä, se minkälainen seksielämä sitten sinun mielestäsi on tervettä on jokaisen oma asia. :D Mutta monessa tutkimuksessa on todettu että Suomessa diagnosoidaan paljon sairauksia, paljon enemmän kuin maailmalla muuten.

Joten toisen normaali bdsm on aivan normaali.

Vierailija
30/30 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, masennusta ja ahdistusta aiheutti, kun olin vähän alle kuustoista ja pamahdin raskaaksi. Monta itkua tuli itkettyä, mut kasvatin kuitenkin vanhempieni tuella poikani.

Näin jälkikäteen olen kyllä sitä mieltä, että seksiin ei ole 15 - 16 -vuotiaana vielä mitään kiirettä. Nainen saa kyllä penistä ihan kyllästymiseen asti, vaikka aloittaisi myöhemminkin. Esimerkiksi itselleni olisi 17 vuotta ollut paljon parempi ikä aloittaa. Järkeä olisi ollut jo hurjan paljon enemmän päässä.