Yläselkä jumalattoman kipeä
Olen kai jotenkin nukkunut oudossa asennossa tms. Mutta mikä voisi olla kyseessä? Kipu on viiltävä ja esiintyy selkärangan ja oikean lapaluun välillä, jos käännän päätäni sattuu aivan järkyttävästi. Joudun kävelemään huonommalla ryhdillä tänään sillä pään nostaminen liian korkealle sattuu myös. Tuntuu siltä kun pitäisi saada rusahdettua tuo alue jotenkin auki mutta en ole onnistunut mitenkään :(
Kommentit (7)
Joo, kertokaa vinkkejä, miten saada yläselkä auki! Minulla on aina jumissa. Toisinaan jooga tms. rauhallinen liikunta auttaa vähän ja lämpimällä kaurapussilla hautominen auttaa joskus myös.
Oletko saanut kylmää niskaan? Tai oletko ollut ulkona kylmissäsi jännittänyt olkapäitä ylöspäin? Mulla on taipumusta juuri tuon kylmyyden ja yläselän jännittämisen takia kärsiä selkäkivusta. Pitää pukeutua ulos kunnolla ja venytellä.
Onko sinulla kipukoukkua? Jos pystyt sillä rentouttamaan jumeja.
Olisko parempi jos olisi jumalallisen kipeä? Haetko tässä jotain perustelua uskonnon kautta? Ei onnistu koska uskonnoista puuttuu logiikka.
Oiskohan fasettilukko(ja)? Ota kaksi tennispalloa ja laita ne tiiviisti sukan sisään. Laita mytty lattialle ja mene sen päälle makaamaan siten, että tennispallot asettuvat molemmin puolin selkärankaa. Yritä rullailla edes takas tai ylös alas miten paremmalta tuntuu.
hööööööööö