Silja ja Tatu ERONNEET?
No nytkö se sitten tuli, vastahan meni kihloihin...? Sinäänsä ei kyllä yllättänyt. Siljan snapissa ollut sydänsurujuttuja, uuden blogipostauksen lopussa kertoi etteivät asiat ole sujuneet ja nyt lisäsi uuden ig kuvan, ja näköjään kaikki yhteiskuvatkin poistuneet.
Huhheijaa.
Kommentit (67)
Silja laittanut snapchatissa kuvan itsestään sovituskopissa ja päällä hänellä on paita, jonka selässä lukee "Your loss babe".
Mä oon varma et tää on vaan taas Siljan täydellistä manipulointia. Tekee mitä tekee parhaiten
Näillähän se parhaiten saa lukijoita, kun ei enää pelkät yhteistyöpostaukset riitä
En tajua miksi ei myönnä XD hävettääkö sitä että ei onnistunukaan kouluttamaan miestänsä uskolliseksi aviomiesmateriaaliksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tällä palstalla ihmeteltiin miten ovat näin pitkään olleet yhdessä, tuli se silti vähän "yllätyksenä" että näin pian sormuskuvan jälkeen tälläinen kriisi! Vaikka häistäkin taisi olla jotain puhetta(?), muttei vielä ajankohtaista. Toivottavasti ei tulevaisuudessakaan..
Jos ne ajatteli kihlautumisen poistavan kaikki suhteen ongelmat?
Jos kihlaus ei riitä ongelmien selvittämiseen niin mennään heti perään naimisiin.
Sitten itketään kohtaloaan kun mikään ei muuttunutkaan.
Minä en yllättynyt koska tämä tuntuu olevan monille tapa.
Myös molempien facebookista on poistunut kaikki yhteiskuvat. Vielä viikonloppuna kun erohuhut tulivat niin Tatun facebookissa ainakin oli paljonkin yhteiskuvia heistä mutta nyt kaikki poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Tatu petti
Sinun kanssa?
Jooo on kyllä vähän ihme kuvio :D Silja vaikuttaa siltä ettei vaan halua hyväksyä eroa kun noin kovasti "ihmettelee" mistä juorut lähteneet? No haloo, jos yhteiskuvat ja kaikki poistuneet ja unfollanneet toisensa (kyllä, nykyään sekin on jo merkki jostain!) niin vähemmästäkin sitä alkaa miettimään..
Ei tainnut tulla sopuisa ero.
Se johtuu yleensä toisen satuttamisella eli pettämisellä.
Miksi nämä edes vaivautuvat parisuhteisiin?
Vierailija kirjoitti:
minnekköhän silja nyt muuttaa?
Voi muuttaa vaikka minun luokse.
Pidän kyllä huolta hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on topicin aihe, koska?
Monia kiinnostaa Siljan mieskuviot, niitä kun on esitelty tv-sarjassakin.
Ihanko oikeasti?
Voisiko joku kertoa, että miksi?
Ystävän, naapurin, sukulaisen, siis henkilön jonka tuntee, parisuhde voi ehkä hiukan kiinnostaa, mutta että kiinnostuisin jonkun Siljan mieskuvioista... tutkituttaisin pääni.
onhan noita sormus kuvia ja kuva missä tatu on
Vierailija kirjoitti:
Jooo on kyllä vähän ihme kuvio :D Silja vaikuttaa siltä ettei vaan halua hyväksyä eroa kun noin kovasti "ihmettelee" mistä juorut lähteneet? No haloo, jos yhteiskuvat ja kaikki poistuneet ja unfollanneet toisensa (kyllä, nykyään sekin on jo merkki jostain!) niin vähemmästäkin sitä alkaa miettimään..
En tiedä noista kuvien poistamisesta mitään, mutta miten niin eivät seuraa toisiaan? Kyllä minun näkymässäni seuraavat instagrammissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on topicin aihe, koska?
Monia kiinnostaa Siljan mieskuviot, niitä kun on esitelty tv-sarjassakin.
Ihanko oikeasti?
Voisiko joku kertoa, että miksi?
Ystävän, naapurin, sukulaisen, siis henkilön jonka tuntee, parisuhde voi ehkä hiukan kiinnostaa, mutta että kiinnostuisin jonkun Siljan mieskuvioista... tutkituttaisin pääni.
https://www.mehilainen.fi/psykoterapia?field_mehilainen_area_filter=134
Aika on siis tullut! Kun kerta tässäkin keskustelussa olet ja vaivaudut vielä kommentoimaankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatu petti
Sinun kanssa?
Joo
Jos Tatu petti, Silja antoi anteeksi.
Koko viikonlopun maannu miehen kainalossa
Siis vaikka itse laittoi liikkeelle. Ihme touhua :D