Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua minun ja mieheni rakkauteen!

Vierailija
14.11.2016 |

Ollaan vajaa 4-kymppisiä, kohta 10 naimissa olleet ja kahden lapset vanhempia. Meillä menee taloudellisesti ihan hyvin ja muutenkin vakaata.

Ainut mikä hiertää on se, että mies on hirmuisen läheisyyden kaipuinen, minä puolestani olen aika "kosketusarka" ja minulla on iso henk.koht. reviiri. Seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa, koska mies on ns. vaativampi kuin minä.

Rakastan miestäni ja hän minua, mutta uskon että eri tavoin. Rakastan ehkä järkipohjalta, koska olen päätyänyt niin. Mies rakastaa minua täydellä tunteella.

Miten voisin vastata mieheni tarpeisiin? Hän ei tunne olevansa haluttu. Minä en osaa tehdä aloitetta. Hän ei sitä aina halua tehdä. Hän tuntee olonsa torjutuksi, kun en vastaa aina hänen signaaleihin läheisyydestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin kulli suuhun ja sitten perseeseen. Siinä se on.

Vierailija
2/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, täysin samoja mietteitä täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ensin kulli suuhun ja sitten perseeseen. Siinä se on.

Hän ei välitä kummastakaan, muuten aivan kertakaikkisen loistava vinkki!

Ap

Vierailija
4/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla otin eron ns. vaativampana puolena. Ongelmia oli tosin muitakin kuin vain tuo, mutta se oli yksi pääsyistä. Löysin pian eron jälkeen nykyisen avokkini, jonka kanssa "puhumme" samaa kieltä eli annamme ja haluamme kummatkin paljon huomiota. En kestänyt aiemmassa liitossa sitä torjumista ja epähaluttavaa oloa eikä toinen kestänyt suurta määrää antamaani huomiota. Paha tuossa on oikeastaan mitään tehdä asian korjaamiseksi, sillä tuollaiset ovat temperamenttiin liittyviä eroja.

Vierailija
5/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lisäät seksiä ja hellyyttä ja voit itse pahoin tai sitten jatkat näin ja mies voi pahoin. Voit toki antaa miehen hakea hellyyttä toisilta naisilta ja pysyä suhteessa tai erota.

Vierailija
6/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotta yhdessä ja nyt kuin tyhjästä ilmeistyi kyseinen ongelma?

Vierailija
7/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessa huomasin, että tuo hellyydenkaipuu olikin itseasiassa halua kahlita toinen. Se vain kätkettiin kauniiseen pakettiin. Ei katsota televisiota, lueta, harrasteta, ollaan tässä sohvalla ja hellitellään toisiamme.

Vierailija
8/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkakaa enemmän tuota teidän seksi- ja tunnepuolen asiaa auki. Onko teillä aina ollut asiat noin?

Vierailija
9/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aina ollut tämä asetelma. Välillä kupla puhkeaa, kuten viikonloppuna miehen avautuessa. Välillä menee tosi hyvin, välillä on fyysisesti viileämpää.

Nyt mies avautui, kun viikonloppuna jäätiin kahden ja en heti pyytänyt petipuuhiin.

Ap

Vierailija
10/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö hahmottamaan, mitä on tapahtunut ennen tuota? Kun musta tuntuu, että ne superloukkaantumiset vaatii aina jotain asetelmaa valmiiksi, missä on mielestään uhrauduttu jo valmiiksi, sitten odotetaan palkkiota siitä mutta tuleekin lunta tupaan. Meillä tuohon kyetään molemmin puolin ja parilla eri tapaa, ja sitten tulee Verdunin taistelu.

Tai sitten jos toinen on jotenkin poikkeuksellisen herkillä ulkoisista syistä tai on vanha riita kesken, niin taas pamahtaa, muttei ihan niin isosti. Niistä odotuksista pitäisi pystyä kertomaan, etteivät ne tule toiselle yllätyksenä.

Mitä koette menettävänne, jos mukaudutte toisen haluihin, hetkeksi tai pidemmällä tähtäimellä? Tämä ei siis ole lainkaan ivallinen tai suostutteleva kysymys vaan vastaus kertoo paljon siitä, minkälaisia pelkoja teillä on.

Vierailija
12/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat miehestä vaan kaveria, miehesi puolisoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä