Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkoja on.

Vierailija
14.11.2016 |

Radiopuhe kertoo juuri , asiantuntijat puhuu että työpaikkoja on 500 000 avoimena.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Euroopassa yhteensä vai?

Vierailija
2/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, kaikilla aloilla. Älä urputa vaan usko, kun asiantuntija sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kertoi, että työttömät on laiskoja, joten niihin paikkoihin otetaan vain työssä olevia.

Vierailija
4/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne porvarit ihan tosissaan odottaa että ottaisin vastaan jonkun 7 €/h duunin vastaan! Eihän semmoisella elä, vai pitääkö yhteiskunnan elättää myös työssäkävijät, että voidaan sitten osingot ja suuret palkat maksaa porvareille?

Elän tällä hetkellä osa-aikatyöllä, ei hurraamista, mutta haluan elää omilla ansioilla, en tulonsiirroilla.

Vierailija
5/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kohta valmistumassa maisteriksi.

Alalla, johon valmistun on vähän työpaikkoja tarjolla. 

Kyllä toki toivon, että töitä löytyisi. Mutta en oikein ymmärrä, miten palvelee yhteiskuntaa se että löydän jotain esim siivoustyötä tms. Ja sitten tulee nämä, jotka kertovat että kyllä aina töitä tekevälle löytyy. 

Vierailija
6/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen radio vain kertoi totuuden, ei siinä mitään porvaria ollu.  Tosin oilihan se asiantuntijakin hallituksen alainen, joten kyllä on hyvin menny neuvostoliiton opit perille. Suomi on nykyään enemän kommunistinen, kuin neuvostoliitto ikinä.

Vierailija
7/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toki toivon, että töitä löytyisi. Mutta en oikein ymmärrä, miten palvelee yhteiskuntaa se että löydän jotain esim siivoustyötä tms. Ja sitten tulee nämä, jotka kertovat että kyllä aina töitä tekevälle löytyy. 

Ala asiantuntijaksi, siinä ei tarvitse mitään osaamista, titteli (yliopistotutkinto) ja ruskea kieli riittää. Siispä puoluekirjan hakuun, siitä.   Eiks niii.

Vierailija
8/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kertoi, että työttömät on laiskoja, joten niihin paikkoihin otetaan vain työssä olevia.

Mitenkäs ne työssäolevat ehtivät niihin muihinkin työpaikkoihinsa?

Vierailija
9/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta! Ei ole kukaan käynyt kotoa hakemassa töihin.

Vierailija
10/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs ne työssäolevat ehtivät niihin muihinkin työpaikkoihinsa?

Tottakai ehtii, nehän on oikeita ihmisiä, eikä mitään työttömiä idiootteja.   Onhan se vähän pakkokin, kun yhden työpaikan palkalla ei elä.

Vierailija
11/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kellossa 24 tuntia, siitä voi helposti olla 16 tuntia töissä.

Vierailija
12/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion ei pitisi kouluttaa ihmisiä aloille, joilla ei ole töitä. Yksilöltähän on turha odottaa järjenkäyttöä opiskelupaikkaa hakiessa.

Vierailija
13/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, et tule saamaan siivoustyötä maisteriksi valmistuttuasi, joten se yhteiskunnallinen ongelma on poissuljettu. Minä valmistuin 3 vuotta sitten, nyt kaksi vuotta työttömänä. Olen hakenut kaikkia mahdollisia avoimia paikkoja, siivoojan paikat mukaanlukien. Siivousfirmat eivät ole ottaneet minua edes haastatteluun, vaikka löytyy pitkäaikaista kokemustakin siivoustyöstä opiskeluajoilta.

Vierailija
14/14 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, et tule saamaan siivoustyötä maisteriksi valmistuttuasi, joten se yhteiskunnallinen ongelma on poissuljettu. Minä valmistuin 3 vuotta sitten, nyt kaksi vuotta työttömänä. Olen hakenut kaikkia mahdollisia avoimia paikkoja, siivoojan paikat mukaanlukien. Siivousfirmat eivät ole ottaneet minua edes haastatteluun, vaikka löytyy pitkäaikaista kokemustakin siivoustyöstä opiskeluajoilta.

Jos olet ollut jo kaksi vuotta työttömänä, niin kannattaa kysellä järjestöistä jotain sopivaa pestiä, koska silloin olet oikeutettu 100% palkkatukeen (enintään vuoden verran), jos vaan palkkatukirahoja on vielä jäljellä. Ensi vuonna on uudet palkkatukirahat jaossa, joten kannattaa kysyä vasta ensi vuoden puolella. Tämä on minun suunnitelmani, vaikka olenkin ollut vasta puoli vuotta työttömänä. Mutta en jotenkin usko että työllistyn ennen kuin kaksi vuotta tulee täyteen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme