Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Säätö" tuli mustasukkaiseksi kun näki minut toisen kanssa baarissa

Vierailija
14.11.2016 |

Laitoin otsikkoon "säätö" kun en osannut muutenkaan kuvailla tätä tilannetta. Elikkä yhden miehen kanssa on ollut juttua ja lähinnä aika viikonloppuisin joten tiedän ettei hän mitään vakavaa halua. Itsehän ihastuin tähän mieheen ihan hulluna ja uskon että mieskin tämän tiesi.
Sen parin kk säätämisen jälkeen me ei nähty melkeen puoleen vuoteen mutta pari viikkoa sitten nähtiin viikonloppuna ja menin hänen luo.
No nyt tänä viikonloppuna näin hänet baarissa ja juteltiin aika kauan. Palasin kuitenkin seuralaiseni luo koska hänen kanssaan sinne alunperinkin. Tää toinen mies on siis uusi tuttavuus ja oon vähän ihastunut.
No sittenkun oli lähdön aika niin se "säätö" alkoi laittaa viestiä että lähdenkö sen miehen luo yms semmoista viestiä että sai kuvitelman että oli mustasukkainen.
Vastasin aika vähäsanaisesti koska hän on itse mua kohdellut kuin ilmaa paitsi sitten pilkun aikaan kun pitäisi saada seuralainen kotiin..
Hän laittoi lopuksi viellä että tulisinko hänen luo mutta vastasin että en.
Mitä toi mies haluaa? Sitäkö että olisin aina valmis tuleen hänen luo kun hän haluaa :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se just haluaa.

Vierailija
2/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori parista kirjoitusvirheestä, kirjoitin kännykällä enkä tarkistanut tekstiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä ihan p*erseestä. Eniten ottaa päähän tää rusinat pullasta asenne. Halutaan parisuhteen edut vaikka ei haluta itse sitoutua, mies menee miten huvittaa mutta kun nainen tekee samoin niin mies suuttuu.

Vierailija
4/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä ihan p*erseestä. Eniten ottaa päähän tää rusinat pullasta asenne. Halutaan parisuhteen edut vaikka ei haluta itse sitoutua, mies menee miten huvittaa mutta kun nainen tekee samoin niin mies suuttuu.

Ja tässä on tarkalleen ottaen vikana mikä?

Vierailija
5/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä vähän tuntuu että tää mies tekee tätä..

Ap

Vierailija
6/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeutat toisten elämää tuollaisella käytökselläsi. Jos olet lähtenyt toisen miehen kanssa ulos, ei silloin mennä jonkun entisen säädön kanssa pitkäksi aikaa juttelemaan. Olet sen kanssa, jonka kanssa liikkeelle lähditkin. Kyllä tuollainen alkeellinen asia pitää tajuta. Jos olisin se toinen mies, saisit saman ilmakohtelun minulta kuin säädöltäsikin.

Vierailija
7/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä että olet lähtenyt baariin jonkun kanssa, johon olet ihastunut mutta jonka jätät yksin kun juttelet entisen säädön kanssa. Joka ei kiinnosta mutta kiinnostaa sen verran että juttelet "aika kauan".

Sillä lailla.

Vierailija
8/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit suoraan tälle vanhalle hoidolle, että niin makaa kuin petaa ettei noin pitkän hiljaiselon jälkeen voi odottaa että hyppäät hänen mukaansa pienestäkin pyynnöstä? Oli seksisäätö tai vakavampaa, kyllä kunnioitustakin pitää olla mukana.

Vierailija
9/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin otsikkoon "säätö" kun en osannut muutenkaan kuvailla tätä tilannetta. Elikkä yhden miehen kanssa on ollut juttua ja lähinnä aika viikonloppuisin joten tiedän ettei hän mitään vakavaa halua. Itsehän ihastuin tähän mieheen ihan hulluna ja uskon että mieskin tämän tiesi.

Sen parin kk säätämisen jälkeen me ei nähty melkeen puoleen vuoteen mutta pari viikkoa sitten nähtiin viikonloppuna ja menin hänen luo.

No nyt tänä viikonloppuna näin hänet baarissa ja juteltiin aika kauan. Palasin kuitenkin seuralaiseni luo koska hänen kanssaan sinne alunperinkin. Tää toinen mies on siis uusi tuttavuus ja oon vähän ihastunut.

No sittenkun oli lähdön aika niin se "säätö" alkoi laittaa viestiä että lähdenkö sen miehen luo yms semmoista viestiä että sai kuvitelman että oli mustasukkainen.

Vastasin aika vähäsanaisesti koska hän on itse mua kohdellut kuin ilmaa paitsi sitten pilkun aikaan kun pitäisi saada seuralainen kotiin..

Hän laittoi lopuksi viellä että tulisinko hänen luo mutta vastasin että en.

Mitä toi mies haluaa? Sitäkö että olisin aina valmis tuleen hänen luo kun hän haluaa :D

Tuskin se säätö tai se toinen mies sinusta muuta haluaa kuin pillua. Annat vaan molemmille niin kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
10/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeutat toisten elämää tuollaisella käytökselläsi. Jos olet lähtenyt toisen miehen kanssa ulos, ei silloin mennä jonkun entisen säädön kanssa pitkäksi aikaa juttelemaan. Olet sen kanssa, jonka kanssa liikkeelle lähditkin. Kyllä tuollainen alkeellinen asia pitää tajuta. Jos olisin se toinen mies, saisit saman ilmakohtelun minulta kuin säädöltäsikin.

Tiedän että tein väärin tossa tilanteessa mutta en aatellut sen pidemmälle kun satuttiin törmäämään. Onneksi toinen mies antoi mulle "anteeksi" kun joutui odottelemaan.

Ap

Vierailija
11/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiähän se haluaa

Mies

Vierailija
12/12 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset