Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The X Factor week 7 OFFICIAL

Vierailija
13.11.2016 |

Yes - Saara Aalto taas porskuttaa ja uusi viikko tulossa.
Tämän ketjun osallistuu alkuviikon keskustelut ja sunnuntaina taas oma ketju :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tälläkään kertaa sitten onnistunut tämä keskustelunluonti sinulta. Upittelet minkä kerkeät mutta sekään ei tuottanut tulosta! Ja ei, en ole äitiemo johon sinulla on muutaman viestin perusteella syntynyt pakkomielle, ja harhaisesti kuvittelet jokaisen, joka uhmaa tehdä ketjun jota sinä et ehtinyt tehdä ensin, olevan jokin yksi tai sama henkilö joka sinulle tahtoo pahaa. Muista lääkkeet ensi kerralla!

Menes rauhoittumaan keittöön, jos äiti vaikka keittäisi sulle lämpimät kaakaot tai muuten ottaa läppärin pois xD

Vierailija
22/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sääliksi käyt. Säälittävä ihmisraunio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tälläkään kertaa sitten onnistunut tämä keskustelunluonti sinulta. Upittelet minkä kerkeät mutta sekään ei tuottanut tulosta! Ja ei, en ole äitiemo johon sinulla on muutaman viestin perusteella syntynyt pakkomielle, ja harhaisesti kuvittelet jokaisen, joka uhmaa tehdä ketjun jota sinä et ehtinyt tehdä ensin, olevan jokin yksi tai sama henkilö joka sinulle tahtoo pahaa. Muista lääkkeet ensi kerralla!

Menes rauhoittumaan keittöön, jos äiti vaikka keittäisi sulle lämpimät kaakaot tai muuten ottaa läppärin pois xD

Okei, oletkin teini. Joko alkaa alahuuli väpättää, kun ainut ketjuihisi kommentoija olet sinä itse? Päivystät täällä koko päivän ja haukkana katsot, onko kukaan muu kehdannut tehdä samasta aiheesta ketjua. Mene ihmeessä myös valittamaan kaikkiin muihin Saara-keskusteluihin, koska kukaan muuhan ei niistä saa aloittaa keskustelua kuin sinä itse! Tsekkaa varmuuden vuoksi, onko Suomi24, Demi.fi tai kaksplussalla näitä, ja mene sinne riehumaan. Itse asiassa ylilauta ja demi voisivatkin olla sinulle parempia paikkoja purkaa ahdistustasi :) Kyllä se elämä siitä lähtee käyntiin, kunhan päästät irti pakkomielteistäsi!

Vierailija
24/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tännekin varmuuden vuoksi valittamaan ja katkeroitumaan!

http://www.vauva.fi/keskustelu/2715616/saara-laulaa-my-heart-will-go?pa…

Vierailija
25/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up up ja ylös

Ap

Vierailija
26/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-el…

Aapeelle tämä :)

Sivua ei tosiaan löytynyt, koska niin häriintynielle ei sieltä löydy palvelua :(

Vierailija
28/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Honey G:n kappale 8 miles?

Honey G: It’s Like That / Getting Jiggy With It - Jason Nevins/ Will Smith I (Keith Lemon The Movie / Last Days of Disco

Vierailija
29/31 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, oletkin teini. Joko alkaa alahuuli väpättää, kun ainut ketjuihisi kommentoija olet sinä itse? Päivystät täällä koko päivän ja haukkana katsot, onko kukaan muu kehdannut tehdä samasta aiheesta ketjua. Mene ihmeessä myös valittamaan kaikkiin muihin Saara-keskusteluihin, koska kukaan muuhan ei niistä saa aloittaa keskustelua kuin sinä itse! Tsekkaa varmuuden vuoksi, onko Suomi24, Demi.fi tai kaksplussalla näitä, ja mene sinne riehumaan. Itse asiassa ylilauta ja demi voisivatkin olla sinulle parempia paikkoja purkaa ahdistustasi :) Kyllä se elämä siitä lähtee käyntiin, kunhan päästät irti pakkomielteistäsi!

Olen AP ja voin sanoa että huh huh * kaivaa popparit esiin* :D

Vierailija
30/31 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää olisi reilu tunti aikaa Saaran koitokseen. Nyt niitä herkkuja valmiiksi jokainen kasamaan :)

Ja illan lähetystä voi alkaa seuraamaan täältä klo 22 aikaan!

http://www.watchallchannels.com/itv-1/

Vierailija
31/31 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up