Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi voi miksi on isänpäivä?

Vierailija
13.11.2016 |

Minä olen surrut taas koko päivän ja pysytellyt neljän seinän sisällä ja tvkin on kiinni.

Ihmiset juhlii isiä, vaikka miehet on kaiken pahan alku ja juuri.

Ensin Trump ja sitten vielä tämä patriarkaatin ja pönäkän miehisyyden muistopäivä

Tää on niin väärin, en kestä mulla tuli niin paha mieli kun on isänpäivä. Silkkaa seksismiä!

En hyväksy myöskään itsenäisyyspäivää enkä joulua, ne on nationalistisia rasistisia juhlia ja vielä sortaa muita kansoja ja ihmisiä niinkuin isänpäivä naisia ja lapsia.

Juhlitko sinäkin miehiä??!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on aina paikallaan.

Sitä paitsi olisi mahdoton juhlia äitiyttä ellei lapsilla olisi myös isää... tai sillä äidillä.

Vierailija
2/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole palstan virallinen pisteyttäjä, mutta tälle voisi antaa 4/5. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittuna nukkuisit paremmin, ap. Kuulostaa siltä, että olet kunnon panon tarpeessa.

Vierailija
4/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin feministeistä aika moni näkee. Mies on jotenkin paha juttu, maailmalle ja naiselle myös. Vähemmistöillekin olivat väärin.

Onneksi eheytyminen miesinhosta on mahdollista. Clinton häipyy varjoihin ja parantaja on Valkoisessa talossa.

Ensiapuna kunnolla k-rpää feministille, rauhoittaa vikinöitä.

Vierailija
5/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ite rauhottavaa, palstalassukka.

Vierailija
6/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin feministeistä aika moni näkee. Mies on jotenkin paha juttu, maailmalle ja naiselle myös. Vähemmistöillekin olivat väärin.

Onneksi eheytyminen miesinhosta on mahdollista. Clinton häipyy varjoihin ja parantaja on Valkoisessa talossa.

Inhottava šovinistipaska jätä mut rauhaan!!' Ap

Vierailija
7/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava šovinistipaska jätä mut rauhaan!!' Ap

:'D Tule isin luo ;)

8/9 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh,kuvittelin otsikon perusteella että ap:lla olisi järkevä "ongelma". Minua itseäni masentaa isänpäivä siksi,että kaikki jota haluaisin muistaa isänpäivänä,ovat mullan alla.

9/9 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastuksen takia, jos ei olisi krääsää myytävänä ei olisi näitä juhlapäiviäkään.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä