Netto-omaisuutesi arvo on 400000e
Kommentit (8)
Toi omaisuuden arvo on jotakuinkin samaa luokkaa mitä mulla on. Potkuja ei tosin ole tullut, koska en mä töissä ole ollut ikuisuuteen. Eli kai mä sit tekisin just samaa kuin mitä nytkin teen, eli pyörin päivät pitkät netissä ja koodailen kaikkea puoliturhaa ja pohdin maailmanparannuksia.
Netto-omaisuuteni arvo oli pari vuotta sitten tuon verran ja firmassa alkoi yt:t. Aloin kiireesti etsimään uutta työpaikkaa, vaikka luvassa oli 8 kuukautta täydellä palkalla ilman työvelvoitetta ja sen jälkeen ansiosidonnaista.
Muutaman kuukauden päästä olin onnellisesti uudessa työpaikassa. Omaisuutta olisi pitänyt olla miljoona, että olisin alkanut elämän vapaamatkustajaksi.
Se on omaisuuden nettoarvo, ei netto-omaisuuden arvo.
Mulla on noin 900 000 kässiä ja sijoituksia, noin 1300000 arvoinen asunto, kesäpaikka ja kolme sijoitusasuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin 900 000 kässiä ja sijoituksia, noin 1300000 arvoinen asunto, kesäpaikka ja kolme sijoitusasuntoa.
Miten tämä liittyy aiheeseen.
Jos en saisi uutta työpaikkaa niin muuttaisin ulkomaille.. tuolla summalla pääsee jo pitkälle
kokeilisin yritystoimintaa
suomessa verot nousee kuitenkin kohta ja tuet leikataan, koska velkaa ei voi ottaa loputtomiin
Uutta työtä vaan heti etsimään. Ei tuolla rahalla loppuelämää eletä.
Sain itse potkut kun netto-omaisuus oli 700 000. Hain heti toisen työpaikan. Nyt on omaisuutta päälle millin ja sillä jo elää täällä kehitysmaassa.
Suurin piirtein on joo. Etsisin uuden työn, koulutuksellani se todennäköisesti onnistuu.