Saat 50 euroa käytettäväksi joululahjaan tai lahjoihin itsellesi, mitä hankit?
Eli raha on käytettävä johonkin, ei saa laittaa säästöön. Mitä ostat? Kerro myös sukupuoli ja ikä tai ikähaarukka. Saat kertoa itsestäsi muutakin, jos haluat. Ajattelin, että jos näin päin löytäisi ihan uusia lahjavinkkejä.
Toiset voi sit ylä- tai alapeukuttaa, sen mukaan, tykkäävätkö itse vai eivät.
Kommentit (51)
Ostaisin uuden kattilan, koska tarvitsen uuden kattilan. Ostan sen kyllä joka tapauksessa.
Olen vähän tylsä, anteeksi.
N32
Ostaisin kukkalampun ja uuden orkidean, tai kuteita ja lankoja lisää.
Joulupataan taittelisin, en tarvitse itse mitään enkä sitäpaitsi vietä joulua. Läheisiä ei enää ole, joten kiertoon vain ja jollekin tarvitsevalle mieluummin.
Ruokatermos tai kunnon termospullo.
Bussikortti kuukaudeksi.
Toppahousut.
Tyyny.
Kylppäriin parempi lasta.
Kissan kantokoppa.
Multaa.
Tässä mun puutelista... Minkä vaan noista saisi sillä 5kymppisellä...
Käyttäjä2972 kirjoitti:
Ruokatermos tai kunnon termospullo.
Bussikortti kuukaudeksi.
Toppahousut.
Tyyny.
Kylppäriin parempi lasta.
Kissan kantokoppa.
Multaa.Tässä mun puutelista... Minkä vaan noista saisi sillä 5kymppisellä...
N37
1L koskenkorva(26€) ja 0,7L kossu(18€). Loppurahalla kaljaa.
Itselle menee. +30v
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Croc-Pot slow cookerin. Kuulin juuri tutulta kuinka hyväksi oli heillä osoittautunut.
Ostaisin suomi ensin järjestön jäsenkortin ja loput lahjottaisin heille.
Varmaan hemmottelisin itseäni ja ostaisin uusia alusvaatteita. Tai en edes tiedä olisiko se niin hemmotteluakaan, tulisi ihan tarpeeseen nykyisten kulahtaneiden tilalle.
N25
Joku hyvä (kotimainen) romaani, pieni lajitelma käsin tehtyjä konvehteja ja suklaan kaveriksi tarkoitettua portviiniä pullollinen.
Villasukat, käsintehdyt. Hyvää kampaamon hoitoainetta.
Kirjan, suklaata ja punkkupullon, ehkä vielä dvd:nkin.
Hierontavoidetta hemmotteluhetkiin.
Korvakorut ja kasan uusia meikkejä jo ostin. Olkoon joululahja. Muuta en tarvi.
Uuden paremman tyynyn. Entisestä saa pian muotoiltua pallon!
N29
Seligsonin Global Brands.
Just nyt en tarvi mitään tavaraa. Muinon, köyhänä opiskelijana, isoäidin sisko aina jouluksi laittoi sata markkaa. Silloin ostin just jotain nahkarukkasia, teräskattilaa (vieläkin tallella) ja kenkiä.
Tunnen yhden perheen, jonka tytöille antaisin lahjakorttina, johonkin, mistä saisi vain ihanuuksia. Nämä lukiolaiset elää todella vaikeissa oloissa ja laittavat kaikessa toiset etusijalle. Olisin niin iloinen, jos he saisivat kerran shoppailla edes vähän meikkejä tai muuta "turhaa". Tämän kyllä toteutan, just päätin.