Saat 50 euroa käytettäväksi joululahjaan tai lahjoihin itsellesi, mitä hankit?
Eli raha on käytettävä johonkin, ei saa laittaa säästöön. Mitä ostat? Kerro myös sukupuoli ja ikä tai ikähaarukka. Saat kertoa itsestäsi muutakin, jos haluat. Ajattelin, että jos näin päin löytäisi ihan uusia lahjavinkkejä.
Toiset voi sit ylä- tai alapeukuttaa, sen mukaan, tykkäävätkö itse vai eivät.
Kommentit (51)
Nainen, ikää reilusti. Laittaisin kai hieman lisää ja ostaisin hyvän silmänympärysvoiteen...
Ostaisin 25€ lahjan pojalle 25€ lahjan tytölle joulupuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Unohtui:
Mies, 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui:
Mies, 30v
Siis itselle.
Ostaisin ehkä muutaman Kastehelmi-juomalasin. Mies ei tykkää niistä eikä siten anna mun ostaakaan niitä. (Ei se ole mikään tyranni näin muuten, me yleensä pyritään ostamaan sellaista, mikä kelpaa molemmille. Mä olen kieltänyt sitä hankkimasta monta sellaista juttua, joista en tykkää alkuunkaan.)
Tuolla summalla jotain näistä
korvikset
hajuvesi tai muuta kosmetiikkaa
hierontaa
kuntosalille saisin jotain tuolla maksettua
pyjama
pari kirjaa ja lindt:n suklaata
t. N 43 v.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin ehkä muutaman Kastehelmi-juomalasin. Mies ei tykkää niistä eikä siten anna mun ostaakaan niitä. (Ei se ole mikään tyranni näin muuten, me yleensä pyritään ostamaan sellaista, mikä kelpaa molemmille. Mä olen kieltänyt sitä hankkimasta monta sellaista juttua, joista en tykkää alkuunkaan.)
Jos kyse on lahjasta itsellesi, niin mitä se miehen tykkääminen siihen liittyy?
Ostaisin kunnollisen pullon viiniä,ettei aina tarvi juoda kympin kuraa.
En oikeastaan tiedä. Tuolla summalla en saa niitä juttuja jotka haluaisin.
N31
Uusimman Harry Potterin ja sitten semmoset huopatossu-sisätossut lähimarketista. Menis euron yli, jos omaa rahaa ei sais käyttää, niin keräisin pulloja eurolla. :)
Nainen 44v keski-ikä pamahti mummotossujen mallissa tähän akkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui:
Mies, 30vSiis itselle.
Ei kun siihen keräykseen mikä on ostoskeskuksissa.
9, liittyy se siten, että se ei halua niitä meidän kaappeja tukkimaan. En minäkään halua sen ostavan sellaista krääsää, joka vain pyörii nurkissa. Kun kaksi ihmistä on liitossa keskenään, on ihan viisasta neuvotella asioista. Ehkä juuri siksi meillä on jo 20 aviovuotta plakkarissa.
Jokin näistä
1. hajuvesi
2. hierontalahjakortti/suklaakuorinta
3. 1kk joogakortti tai uusi kunnollinen joogamatto/treenivaatteet
4. peuraan nahkahanskat, jossa on kashmirvuori kohta puhkikuluneiden tilalle
Yllä olevat ovat ylellisyyksiä, mihin ei budjetti veny ilman säästämistä.
T.N29, netto 900€/kk
Ostaisin uuden lompakon tai sitten jonkin pienen merkkipussukan kolikoille. Nainen 40 vee.
Laittaisin vähän lisää ja ostaisin jonkun uuden hienon viskipullon (pullo kestää mulla melkein vuoden).
niskahierontatyyny, sellainen missä ne pyörivät pallukat. Näytti olevan jossain 49e.
Hajuvesi. Ikää 43-v