Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmälasin käyttäjät - kuoppa korvan takana?

Kakkulat päässä
13.11.2016 |

Onko muilla silmälaseja jatkuvasti käyttävillä kuoppa (luussa??) korvan takana siinä mihin sanka päättyy. Katselin erään lasipään niskaa yhdellä luennolla, havaitsin tämän ja saman omassa päässäni. Voiko oikeasti sanka tai mikälie aisa kaivaa pysyvän kolon???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika yleistä on, että sanka kuopan tekee. Aikanaan voi "korjaantua", jos ei enää laseja käytä.

Joillekin jää sangoista painaumat jopa pään sivulle, siis "silmältä korvaan". Päivittäin kun kudokset ovat aamusta iltaan painuneina, niin se palautuminen hidastuu ja hidastuu. Muokkaavat korsetit toimivat samaan tapaan.

Vierailija
2/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli korvan takana sekä nenän sivuilla. Mistään sangoista ei tullut sopivia ja aina särki jostakin. Siis silmäleikkaukseen. Nyt takana viisi vuotta vapautta inhottavista laseista, voi tätä onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten selvisi, mikä kehä päätäni puristaakaan! Ei muuta kuin suunnittelemaan laseja, jotka ei paina. Vai onko ne jo keksitty? Piilolinssit ;(

Vierailija
4/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin huomasin joskus, että mulle on tullut kuopat silmälasien sangoista. Ei ne ole koskaan painaneet tai olleet epämiellyttävät ja olin vähän ihmeissäni tosta. Mutta normaalia ilmeisesti.

Vierailija
5/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, vaikka lasit ei ole koskaan mitenkään kivuliaasti painaneet.

Vierailija
6/6 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin saman, kun vahingossa osuin siihen kohtaan kädellä. Lasit olleet vajaan vuoden. Ei ole kivulias.