Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi huutanut tuntemattomalle?

Vierailija
13.11.2016 |

Jos olet koskaan?

Palstan kuumista puheenaiheista, eli sekopäisistä kirppariostajista, tuli mieleeni tapaus parin kuukauden takaa. Äijä tuli hakemaan kotioveltamme ilmaisia kodin pikkutavaroita, keittiöjuttuja ja sellaisia, eikä millään meinannut lähteä, vaan tivasti että tarvimmeko tuota ja tuota ja hei teillähän on noita mattoja ja verhoja aika paljon, että emmekö voisi edes joitain antaa hänelle. Pitkä pinnani vaan katkesi, ja jouduin huutaa hänelle, että hän lähti menemään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten baarissa, kun mua ja kaveria yritti iskee kaks 50+ miestä ja eivät uskoneet millään, ettei meitä kiinnosta. Huusin sitten näille kahdelle, että mikä saatana siinä on vaikea ymmärtää, että me molemmat seurustellaan, eikä kumpaakaan muutenkaan kiinnosta rumat ja läskit fossiilit.

Vierailija
2/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri rappukäytävästä pölähti kaks marsun kokoista koiraa haukkumaan omaani, sekä omistaja tääääysin ilman hihnoja. Löin jalkani maahan ja huusin Perkl, jotta koirat menis pois ja nainen alkoi mulle huutaa että säikytän hänen koiransa.

Hermo meni. "Mun koira pelkää sun koiria, vaikka se on isompi, koska haukkuu päin naamaa. Miksi ne on vapaana? Ei tämä oe teidän piha, te asutte taloyhtiöss! Tämä ole eka kerta kun ne juoksee mun koiran luo. Ihan sama vaikka sä et ois ollu sillon siinä, se tekee susta silti huonon koiranomistajan.

Sä oot se syy miksi koiria myrkytetään"

Okei meni vika yli, mutta miksi alle 8kg koiria on niin heleevetin vaikea kouluttaa? Jos mun 18kg koira kulkis täysi vapaana, kaikille koirille haukkuen ja vieraita ihmisiä päin hyppien, se ois jo vaadittu piikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin bussia ja siihen tuli romanikerjäläinen jutulle. Saman tien ohikävelevä iso kalju äijä huusi "Älä anna niille saatanan paskakasoille mitään!"

Mua ärsytti että aikuinen äijä luikki eteenpäin tien yli kuin pelkuri ja huomasin huutavani että "Älä sä saatanan klanipää siellä huutele!"

En olisi edes voinut antaa kerjäläiselle mitään ja hän lähtikin tiehensä, mutta ärsytti niin vietävästi että mulle huudellaan kadulla yhtään mitään komentoja ja sit mennä viipotetaan tissiposkena karkuun. Oon niin kyllästynyt näihin isämmaampualustajiin kun mitään oikeaa munaa ei löydy, vikistään netissä ja huudellaan kadulla. Yök.

Vierailija
4/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olen huutanut tuntemattomille. Käyttäydyn hillitysti. Ei huutaminen mitään ratkaise. Näyttää ja kuulostaa vain naurettavalta ja sivistymättömältä.

Vierailija
5/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä olen huutanut tuntemattomille. Käyttäydyn hillitysti. Ei huutaminen mitään ratkaise. Näyttää ja kuulostaa vain naurettavalta ja sivistymättömältä.

olen -> ole

ed.

Vierailija
6/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä. Olin lenkillä ja hermostuin baarin terassilla istuneeseen mieheen, joka karjaisi ohi kulkiessani "H**RA!"

Vierailija
7/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kännissä läksytin jotain linkissä riehujaa. En nyt tiedä oliko se huutaminen sitten niin hyvä vaihtoehto :D Varmaan ärsytti muita matkustajia yhtä paljon kuin itse riehujakin. 

Vierailija
8/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Näin naisen joka veti luihun jätkän jonosta pois ja tönäisi häntä ahdistaen nurkkaan. Nainen oli ihan raivoissaan. Minä (mies) lähestyin heitä ja kysyin ''onko tässä joku ongelma?''

Nainen vastasi ''No ku tää käy mun hermoille!''

Huusin hänelle ''Vain koska olet nainen et voi käyttäytyä miten haluat ja ahdistella muita tuolla tavalla SAATANA!''.

Nainen näytti pelästyneeltä. käskin jättää jätkän rauhaan ja kävelin pois.

Vierailija
9/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa takana istui teinilauma joiden vuoksi meni moni kohta ohi. Leffan loputtua käännyin ja ojensin käteni, ja vaadin leffalipun hintaa korvauksena heidän mölyämisestään. Kehotin myös ennemmin pysymään kotona jos yksinkertainen muiden huomiointi ei onnistu. Eikä kyse ollut siitä etten olisi sanonut mitään elokuvan aikana, se vain aiheutti lisää ääntä ja lisäksi potkuja penkkiini.

Vierailija
10/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti pelkään tuollaisia ihmisiä, jotka uskaltavat alkaa tuntemattomille huutamaan. Kyllä pitäisi pystyä pitämään kiukku sisällään ja rakentavasti esittää palaute, vaikka kuinka sisällä kuohuisi.

Vierailija
11/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään ihan viikoittain. Vituttaa vaan ihmiset niin saatanasti. Ei jaksa enää olla asiallinen.

Vierailija
12/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvase päivä tulee laitettua lakia rikkovia rakin omistajia ruotuun

Vierailija
13/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti pelkään tuollaisia ihmisiä, jotka uskaltavat alkaa tuntemattomille huutamaan. Kyllä pitäisi pystyä pitämään kiukku sisällään ja rakentavasti esittää palaute, vaikka kuinka sisällä kuohuisi.

Hei nyt oikeesti, koko kylä kasvattaa! Vahingot erikseen, tahallaan tyhmä ei kannata olla. Jos sun vanhemmat ei oo opettanu sua olemaan perseilemästä niin että joku saattaa hermostua, opettele.

Vierailija
14/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan huutanut ennen kenellekään. Olen ennemmänkin sellainen stooalainen zen -tyyppi jonka ärsytyskin purkautuu sarkasmina ennemmin kuin mölinänä. Mutta jun lähes 30 vuotta otat kaikenmaailman perseilyn vastaan niin olen huomannut että sokka istuu nykyään aika höllässä. Vai meinaatko että ihan harrastuneisuudesta huutelen skrodeille kaljupäille?

T. 5

Vierailija
15/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään oikeuttaa huutaminen vieraalle ihmiselle, paitsi hätätilanteessa. Koitan käyttäytyä, jos henkilö on minulle vieras. Läheisille huudan kyllä, koska he tuntevat minut eivätkä tee kuvaa minusta vain sen perusteella.

Vierailija
16/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista huutaneeni koskaan. Joskus on pitänyt olla tiukka, mutta huutamaan en ole joutunut. Enkä edes tutummille. VAin perhepiirissä olen huutanut. Yleensä en huuda heillekään, minä kiukuttelen. 

Vierailija
17/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt oikeesti, koko kylä kasvattaa! Vahingot erikseen, tahallaan tyhmä ei kannata olla. Jos sun vanhemmat ei oo opettanu sua olemaan perseilemästä niin että joku saattaa hermostua, opettele.

On ihan eri asia sanoa asiasta normaalilla äänensävyllä, kun alkaa HUUTAMAAN vieraalle ihmiselle. Sellainen pinnan menetys on pelottavaa. Se, että joku käyttäytyy huonosti, ei ole syy huutaa toiselle. Aikuisten ihmisten pitää osata hillitä kiukku ja esittää asiat ihan puhuen. Huutaminen on älyttömän huonoa käytöstä.

Vierailija
18/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydy sitten niin, ettei tarvi ottaa sitä viimeistä vaihtoehtoa, eli huutamista käyttöön. Opettele ymmärtämään sitä edeltävää puhetta, jumalauta.

Vierailija
19/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kotitalomme ohi kulkevan miehen ärhentelevän koiralleen, kiskovan tarpeettomasti sen talutushihnaa ja lyövän koiraa sen hihnan päällä. Koira oli alistuneen ja pelokkaan oloinen. Minusta törkeää käytöstä viatonta eläintä kohtaan, ja huusin miehelle, että mitä sinä sitä koiraa tuolla tavalla lyöt. Mies vastasi jotain tyyliin, että mun koira se on, teen mitä tykkään tms. Minulla oli 2-vuotias lapseni kanssani, ja mies näytti olemuksensa puolesta aika epävakaalta, mahdollisesti jonkun päihdeaineen käyttäjältä, joten en uskaltanut lähestyä häntä ja kovistella sanallisesti lisää. Tapauksesta jäi tosia paha mieli ja mietin vieläkin sitä koira-parkaa :(

Vierailija
20/40 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista kyl käy ilmi huutamisen ja "huutamisen" ero... Tunnistan kyllä tilanteen jossa täytyy sanoa "nyt vttu oikeesti", mut äänensävy tiukkenee, ei välttämättä nouse.

Eli, en ole huutanut. Huomattanut tiukasti monestikin. Sanallisesti sama asia kun autossa nopsaan tööttäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi