Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vhh ja lipsuminen. Onko haittaa jos välillä repsahtaa?

Vierailija
13.11.2016 |

Olen muuten pitänyt melko tiukan linjan.
Syönyt vain kun on nälkä ja hyvin vähän hiilareita. Eli kaksi kertaa päivässä runsaan aterian.
Olo on ollut ihan hyvä tosin viime viikolla oli oudon paljon mielitekoja.

Join perjantaina kirkasta ja lähes hiilaritonta mehua. Yöllä sorruin perunamuusin syömiseen.
Eilen söin ranskalaisia ja muusia.
Tänään olen syönyt paljon näkkäriä ja suklaata :(
Eli päin persettä meni tämä viikonloppu.
Ainakin vatsa on toiminut nyt paremmin jos jotain positiivista tässä lipsumisessa on.
Taas huomenna ruotuun.
Reilun kuukauden olen jo ollut vhh:lla :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi mieluummin valita sellainen ruokavalio, joka on vähän helpompi ylläpitää? Se vähentää mässäilyyn sortumista. Ja mun mielestä sellainen ruokavalio, joka heikentää vatsan toimintaa, ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
2/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi mieluummin valita sellainen ruokavalio, joka on vähän helpompi ylläpitää? Se vähentää mässäilyyn sortumista. Ja mun mielestä sellainen ruokavalio, joka heikentää vatsan toimintaa, ei kuulosta hyvältä.

Pidän tästä ruokavaliosta. Ei ole nälkä jatkuvasti, harvemmin niitä mielitekoja.

Ei ole kauheita mielialavaihteluita ja väsymystä.

Sekä kun hiilareihin sorrun niin en saa tarpeekseni, sen vuoksi tiukka linja.

Vatsan hidastunut toiminta on kyllä yksi miinus puoli.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä muuta haittaa ole kuin mahdollinen nesteen kertyminen, joka kyllä poistuu, kun palaat ruotuun. Toinen ongelma on se, että jos lipsahtelu rupeaa olemaan viikoittaista ja kohta päivittäistä. Niin kävi itselle ja paino nousi takas :( Sitä ei olekaan niin helppo pudottaa kuin ekalla kerralla.

Vierailija
4/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siitä ihmeempää haittaa ole. Itsellä repsahdukset näkyy kasvojen turvotuksena ja olo on melko krapulainen. 

Vierailija
5/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan että miksi vhh toimii ekalla kerralla loistavasti ja sitten jos lihoaa ja aloittaa uudestaan niin sama konsti ei toimi läheskään niin helpolla?

Vierailija
6/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typerä tapa pudottaa painoa. Sorrut ennemmin tai myöhemmin uudestaan ja olet taas kuin rantapallo. Ei niin mitään järkeä.