Miten vaikeaa seksiseuran löytäminen miehenä oikein on?
Alkaa jo vähän kyrsimään tämä tilanne... Kohta olen ollut vuoden verran puutteessa viime erosta. Toivoisin vain löytäväni naisen joka antaisi myös seksissä nuolla peräreikäänsä pitkään ja hartaasti, muita erityistoiveita seksin suhteen minulla ei ole, paitsi tietysti se vakio yhdyntä eri asennoissa ja muuta perusseksiä. Miten ihmeessä ihmiset edes löytävät toisensa joilla on samat mieltymykset makuuhuoneessa? Voiko se olla ihan sattumaa vain...
Kommentit (27)
Ja vielä se että jos netistä löytyy potentiaalinen seksikumppani, asuu hän lähes poikkeuksetta aina Helsingissä, Helsingissä ja HELSINGISSÄ! Ihan niin kuin seksiä haluavia naisia ei olisi muualla Suomessa kuin kehä kolmosen sisällä.
Mene tanssimmaan tai harrasstukkisin
Tapaat naisia netissä on kusettajia
Vaan varattujja ei tule terfeille
ei sieltä löydy muista fiksu käytös
On pesää tarjolla
Deka kirjoitti:
Mene tanssimmaan tai harrasstukkisin
Tapaat naisia netissä on kusettajia
Vaan varattujja ei tule terfeille
ei sieltä löydy muista fiksu käytös
On pesää tarjolla
Kun ei ole, olen yrittänyt ja yrittänyt tuloksetta. Naiset eivät kiinnostu minusta. Komeaksi on kehuttu mutta ei silti.
Voisin naisena kertoa perusteellisesti, mitkä seikat miehen seuranhakuilmoituksessa/viestissä saavat minut päättämään "ei kiitos". Mutta ette te niitä neuvoja arvostaisi.
Sepä juuri. Kun jos laittaa nämä vaatimukset ilmoitukseen, jää varmasti ilman.
Voisin kanssa konsultoida. Mutta vaatimuksienne sumentamina tuskin noudattaisitte neuvoa.
Siitä on tullut hyvin vaikeaa. Seksi on aikalailla kai poissa muodista.
Hmm. Itse naisena ihmettele kovasti tätä.
Olin Tinderissä hetken ja minä en sieltä myöskään seuraa löytänyt.
Asun pääkaupunkiseudulla, olen ihan perusnätti ja aika hyvin säilynyt vaikkakin jo 47v.
Perhettä ei kanssani tarvi perustaa, tulen toimeen omillani, olen jopa kohtuullisen hyvätuloinen.(mitä ei tietenkään Tinderissä sanota)
Matcheja tuli kyllä mutta suurin osa miehistä ei minulle kirjoittanut saatika vastannut vaikka osalle aloitinkin keskustelun.
Sain varmaan satakunta matsia mutta vai yhden kanssa päädyin treffeille ja siitäkään ei seurannut mitään.
En tiedä missä vika?
Ilmoitus venäläisille sivuille tai vastaa venäläisten naisten ilmoituksiin. Kokemuksesta tiedän, että ovat kunnon naisia,ei maksullisia. Mutta kulut,matkat ,ruuat, juomat joutuu maksamaan. Se kuuluu sikäläisen tapakulttuurin.
Vierailija kirjoitti:
Asun pääkaupunkiseudulla, olen ihan perusnätti ja aika hyvin säilynyt vaikkakin jo 47v.
Perhettä ei kanssani tarvi perustaa, tulen toimeen omillani, olen jopa kohtuullisen hyvätuloinen.(mitä ei tietenkään Tinderissä sanota)
Matcheja tuli kyllä mutta suurin osa miehistä ei minulle kirjoittanut saatika vastannut vaikka osalle aloitinkin keskustelun.
Sain varmaan satakunta matsia mutta vai yhden kanssa päädyin treffeille ja siitäkään ei seurannut mitään.
En tiedä missä vika?
Aika paljon sait matseja, jos ottaa huomioon ikäsi. Minulla on haussa ikähaarukka 26-46 ja tuntuu, että yli kolmevitosia ei vain Tinderissä ole.
Mulle oli ainakin viime syksynä aivan älyttömän helppoa, kun olin sinkkuna muutaman kuukauden. Ja en ole kertaakaan käyttänyt Tinderiä enkä käynyt kertaakaan baarissa. Helpottaa olla tunnettu ja hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli ainakin viime syksynä aivan älyttömän helppoa, kun olin sinkkuna muutaman kuukauden. Ja en ole kertaakaan käyttänyt Tinderiä enkä käynyt kertaakaan baarissa. Helpottaa olla tunnettu ja hyvässä kunnossa.
Jep. Kiva sulle.
Me muut joudutaan käyttämään apukeinoja seuran löytämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä vika?Aika paljon sait matseja, jos ottaa huomioon ikäsi. Minulla on haussa ikähaarukka 26-46 ja tuntuu, että yli kolmevitosia ei vain Tinderissä ole.
Kaikki miehet olivat ikähaarukassa 45-53.
Joku nyt kuitenkin kysyy: AP on 20-vuotias.
AP
Koskaan ei ole seksiseuran löytyminen onnistunut :(
mies 46-v
Ihme loosereita.
Olen 42 vuotias, 4 vuotta sitten eronnut mies ja voin kertoa, että seksin saaminen on todella helppoa. Testattu on baarit, Tinder, Suomi24 ja Eliittikumppani. Kaikki toimii.
Vähän jos viitsii panostaa, siihen omaan profiiliin, eikä ihan ensimmäisenä ole "pyytämässä" vaan jaksaa edes vähän miettiä, mitä sanoo tai kirjoittaa, niin kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihme loosereita.
Olen 42 vuotias, 4 vuotta sitten eronnut mies ja voin kertoa, että seksin saaminen on todella helppoa. Testattu on baarit, Tinder, Suomi24 ja Eliittikumppani. Kaikki toimii.
Vähän jos viitsii panostaa, siihen omaan profiiliin, eikä ihan ensimmäisenä ole "pyytämässä" vaan jaksaa edes vähän miettiä, mitä sanoo tai kirjoittaa, niin kyllä onnistuu.
Kauhea panomies mutta ei silti osaa kirjoittaa ''luuseri'' oikein, Aijai... Kuka hullu pyytää seksiä? Tottakai se pitää ottaa hienovaraisesti esille, ellei kyseessä ole nymfomaani nainen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä se että jos netistä löytyy potentiaalinen seksikumppani, asuu hän lähes poikkeuksetta aina Helsingissä, Helsingissä ja HELSINGISSÄ! Ihan niin kuin seksiä haluavia naisia ei olisi muualla Suomessa kuin kehä kolmosen sisällä.
Tämä johtuu siitä että Helsinki on ainut reippaasti naisvoittoinen kaupunki Suomessa. Turku on toinen, muttei läheskään yhtä vahvasti.
Helsingissä on siis puutteessa eläviä, nuoria naisia jokaisen miehen tarpeisiin.
Niin vaikeaa, että ei mua enää edes kiinnosta yrittää, ehkä joskus menen huoriin, jos alkaa tuntua siltä.
Laittakaa ne vinkit ja neuvot tähän, naiset! Mitä pitäisi tehdä, että onnistuisi iskeminen? Ainakin minä haluan tietää ja yrittää ottaa niistä oppia.
M
Sama juttu täällä. Koko vuoden ollut tinderissä ym ja yrittänyt saada naisia mutta edes yksien treffien saaminen tuottaa suuria vaikeuksia. Naiset peruu paljon treffejä viime tipassa..
Jotenkin ihmetyttää että miksi tavismiehellä ei ole minkäänlaista kysyntää?