Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pms-oire? Rinnat tosi arat ennen kuukautisia. Miksi?

Vierailija
13.11.2016 |

Myös turvonneet, ja isommat. Mikä hormoni aiheuttaa tämän epämiellyttävän oireen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, mulla on kans. En muista mikä hormooni se oli, kun aiheuttaa tota :(

Vierailija
2/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Progestiinin ja estrogeenin epäsuhta. B-vitamiinit kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kans joskus harvoin sama. Ihme juttu ettei oo joka kerta. Saattaa olla esim. Kerran vuodessa.

Vierailija
4/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Rinnat on yleensä alkaa tupoamaan noin puolitoista viikkoa ennen menkkoja ja on tosi arat noin 4-5 päivää ennen menkkoja. Sit, kun ne vihdoin alkaa niin turvotus laskee heti ja rinnat tuntuu muutenkin ihan normaleilta. Auttaako B vitamiini oikeasti

Vierailija
5/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile niin tiedät. Ei se purkki paljoo maksa.

Vierailija
6/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa, ja jännä kyllä vaihtelee tosiaan paljon eri kierroissa. Joskus, aika useinkin, kipu alkaa jo ovulaation jälkeen.

2 sanoi, että kyseessä olisi estrogeenin ja progestiinin epäsuhta. Kumpaa siis on liikaa?

Vierailija
7/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi. Ehkä oksitosiini liittyy asiaan myös, koska itselläni rinnat turpoavat erityisen paljon, kun olen hyvin ihastunut? Kuukautiskierron oireilu voi vaihdella kerrasta toiseen ja olla kausittaista. Nykyään turpoaa lähinnä maha ja kivut alkavat ovulaatiosta loppuen kp 2 kuten myös psyykkinen oireilu. Oireilu muuttunut ikävämmäksi vuosien myötä tai sitten vasta "vanhana" ymmärsin kyseessä olevan pms-oireilu eikä vain yleinen epätasapainoisuuteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi