Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kuntosalilla tuijotetaan koko ajan kännykkää, varsinkin nuoret naiset...?!?

Vierailija
13.11.2016 |

Siis ihan koko ajan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan av:lla, niinkuin säkin nyt.

Vierailija
2/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ottavat eri laitteilla kuvia takapuolesta ja sitten ihmetellään, näkyykö stringit läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katselen treenaavia mimmejä sarjataukojeni aikana. Njam. Ruutua ehtii tuijottaa kotonakin

Vierailija
4/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne lukee treeniohjelmaansa siitä.

Vierailija
5/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko olemassa joku paikka, missä ei tuijotettaisi koko ajan kännykkää???

Vierailija
6/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuntosalilla ole tapana kuntoilla?

Vierailija
7/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kuntosali app, johon merkitsen liikkeet, painot ja toistot. Olen sarjojen välillä näpsyttämässä puhelinta. Tulokset piirtyvät käppyröiksi, joista on kiva seurata edistystä.

Vierailija
8/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on treeniohjelma kännykässä. Mitä helvettiä kyyläät mitä muut tekee etkä kuntoile?

Vierailija
9/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain salilla tuijottaisivat, mutta kaikkein surullisinta on kun he räpeltävät kännykkäänsä esim. baarissa syödessään tai juodessaan juuri puhumaan opettelevan lapsensa kanssa.  Siinä tuolilla penska istuu ja kiemurtelee, mussuttaa syötäväänsä ja äippä zombiena toljottaa puhelimen näyttöä ja syvä hiljaisuus vallitsee.  Sääliksi käy lapsia.  No, ehkä ekalla luokalla oppivat sitten puhumaan.

Vierailija
10/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ohjelma ja kaikki laitteiden asetusluvut on kännykässä ylhäällä. Katson ne sieltä aina liikettä vaihtaessa. Sorry vaan. Toisekseen siksi että kello on kännykässä aina mukana. En salille laita mun Daniel Wellingtonia käteen, ja näkö on sen verran huono etten kelloja näe seiniltä isolla salilla (1700m2)

Vierailija
11/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä appseja käytätte noihin painojen ja laiteasetusten merkitsemiseen?

Vierailija
12/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

StrongLifts 5x5

Vierailija
13/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä joka kolmannen "persebuilder-deluxe" liikkeen jälkeen pitää tarkistaa että onko perse sopivan kokoinen tai ei kait se vaan ole kasvanut liikaa kuntoillessa.

Vierailija
14/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin vituttaa nämä kuntosalilla hengailijat. Mitään ei tehdä, istutaan perse levällään jossain laitteessa ja räplätään kännykkää, seurustellaan keskenään ja kytätään muiden tekemisiä, supistaan ja arvostellaan muita. Tekis mieli heittää pihalle tuollaiset, vievät vaan saliaikaa niiltä jotka oikeasti tekeekin jotain.

Vierailija
15/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FitNotes

Vierailija
16/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä merkkaan painot ja toistot appsiin ja säätelen musaa kännykällä.

Vierailija
17/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkää töllöttävät "treenaajat" pettää itseään. Yhtään ei huvittaisi treenata, kun se kännykkä kerran vetää puoleensa. Mutta kiva ajatella jälkikäteen ja kertoa toki kavereillekin, että "olin tänään kaksi tuntia salilla". Juu, kova treeni oli... Ehkä silmämunille.

Vierailija
18/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten surkea muisti ihmisillä on jos ei niiden jatkuvasti käytettyjen kuntoiluvekottimien asetuksia muisteta ulkoa?

Vierailija
19/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten surkea muisti ihmisillä on jos ei niiden jatkuvasti käytettyjen kuntoiluvekottimien asetuksia muisteta ulkoa?

Ehkä siksi, että painojen määrä muuttuu koko ajan? Eikai siellä vuositolkulla heiluteta samaa painoa? Ja painot muuttuvat useammassa liikkeessä - kuka niitä haluaa muistiin painaa? Minulla on tärkeämpääkin dataa säilöttäväksi.

Vierailija
20/20 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tuijottaa kännykkää joka paikassa. Kaveri väitti ettei voi lukea kirjaa bussissa kun tulee huono olo. Ei estä häntä selaamasta puhelinta koko matkan ajan..