Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoessani Saaran esityksiä alkaa itkettää

Vierailija
13.11.2016 |

Joka kerran! Katsoin juuri eilisen esityksen ja tapahtui sama joka on tapahtunut joka kerran: alan itkeä liikutuksesta. On vain niin mielettömän upeaa, että hän on siellä ja pärjää niin loistavasti ja toiseksi, hänen äänensä on niin ihana, se koskettaa sydäntäni. Minulle hän on jo nyt supertähti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En tosin ihan itke, mutta olen liikuttunut.

Vierailija
2/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍.liikuttunut myöskin ja ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hienoa miten rohkea joku tavallinen tyttö voikaan olla! Enkä usko että tälläkertaa edes vapaamuuraritausta kuten kaikille oopperamusiikissa pärjänneillä on !

Vierailija
4/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Enkö olekaan ainoa, joka itki.. (Luulin jo olevani vähän kaheli :)

Varsinkin se hetki, kun esitys loppui, aplodit raikuivat, ja tuomarit seisoivat ja satoi jotain hilettä!

Se on niin HIENOA!!

Vierailija
5/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vitut jostain white trash englanti julkkispaska kertakäyttöformaatista

- kirjoittaa katkerana nimimerkki "Maitolaiturin varjossa kasvanut".

Vierailija
6/6 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikutuin siitä ensimmäisestä, kun hän lauloi Chandelierin. Se oli koskettava esitys ja siitä lähtien olen tätä seurannut. Aikaisemmin en tiennyt Saara Aallosta juuri mitään. Nyt hän on tarjoillut jo useita älyttömän hienoja juttuja. Minulla usein tunne, että muut kilpailijat ovat värittömiä hänen rinnallaan. Tietysti nuo upeat lavasteet, tanssijat ja koreografit tekevät oman tärkeän osansa. Chandelieria laulaessaan hän oli siinä yksin ja oli valtavan upea esitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän