Minna Kuukka vanhentunut
TV:ssä näkyy Minna Kuukka Radio Novan mainoksissa. Minusta Kuukka on selvästi vanhemman näköinen kuin 15 vuotta sitten. Outoa, että hän on silti saanut olla Radio Novassa. Selvästi paremmin säilynyt Annika Metsäketo sai sieltä potkut, kun oli yli 40 v vaikka hän on selvästi hoikempi!
Kommentit (43)
Virhe pukeutua valtaviin säkkeihin ja pontsoihin ja kuvitella, että kukaan ei huomaa kiloja kertyneen.
Mua kiinnostaa, että mistä ihmeen landelta on kotoisin viiskymppinen, jonka nimi on Terttu?
Terttuhan on sellainen suurten ikäluokkien nimi, eli n. 70-vuotiaiden.
Itsekin olet tänään vanhempi kuin eilen.
(...pitäisikö sanoa :hähhähhää?)
Niin. Miksi se ei ole nuorentunut?
Minna on kiva. Minäkin olen vanhentunut 15 vuodessa 15 vuotta. kappas vaan, en tullut ajatelleeksikaan.
Kuuntelen Minnaa mielelläni, siinä on nainen paikallaan. Pidä Minna homma kasassa.
Minusta on mukava huomata, että julkkikset vanhenevat itseni kanssa. Tällä viikolla juuri katsoin ylen Piia pasasta että niin vaan siitäkin nuoresta toimittajasta on tullut keski-ikäinen kanavakasvo ja kohta hänkin jää eläkkelle. Ennen vaan ihmettelin että mitä ihmeellistä jossain Arvi Lindin eläköitymisessä on.
Ap vaikuttaa tyhmältä jolla on samea peili jos luulee ettei ole vanhentunut viidessätoista vuodessa ;-)
Terttu, 51 kirjoitti:
TV:ssä näkyy Minna Kuukka Radio Novan mainoksissa. Minusta Kuukka on selvästi vanhemman näköinen kuin 15 vuotta sitten. Outoa, että hän on silti saanut olla Radio Novassa. Selvästi paremmin säilynyt Annika Metsäketo sai sieltä potkut, kun oli yli 40 v vaikka hän on selvästi hoikempi!
Terttu 51 on itse varmasti yhtä freesi kuin 15v sitten? Veikö vaihdevuosi sultä älynkin kun et tajua että ihmiset vanhenevat, myös sinä itse. Radiotyössä paino ja ulkonäkö eivät merkkaa, vain ainoastaan ääni ja puhelahjat...
Moni luulee minua edelleen 30-vuotiaaksi. Kuinkahan moni sanoo näin Minnalle? En minä ainakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa, että mistä ihmeen landelta on kotoisin viiskymppinen, jonka nimi on Terttu?
Terttuhan on sellainen suurten ikäluokkien nimi, eli n. 70-vuotiaiden.
Itse asiassa yli 90-vuotiaden. Nimimerkkikin pitäisi valita huolella, Annika.
Terttu, 51 kirjoitti:
Moni luulee minua edelleen 30-vuotiaaksi. Kuinkahan moni sanoo näin Minnalle? En minä ainakaan.
ap
Terve Terttu. Usein käynti optikolla auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Virhe pukeutua valtaviin säkkeihin ja pontsoihin ja kuvitella, että kukaan ei huomaa kiloja kertyneen.
Ja jos olisi pukeutunt kireämpiin vaatteisiin niin kommentoitaisiin, että olisi suotavaa pukeutua peittävämmin. Ei voi onnistua.
Ou mai kaad,onko Minna Kuukkakin vanhentunut?!
Mitäs ny?
Minnan löysät vaatteet eivät onnistu ainakaan minua petkuttamaan. Kiloja siinä peitellään.
Onko kellään käynyt mielessä, että jonkun pukeutumisfisosofia voi olla erilainen kuin teidän? Minä tykkään löysistä vaatteista, ns.kaavuista, koska en halua paljastella mitään. Näin on ollut silloin kun painoin 49 kiloa ja näin on nyt kun painan kohta 80 kiloa. En halua näytellä vartaloani, ihan sama mitä muut ajattelee. Eikä nyt viiskymppisenä liikakilotkaan ahdista.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään käynyt mielessä, että jonkun pukeutumisfisosofia voi olla erilainen kuin teidän? Minä tykkään löysistä vaatteista, ns.kaavuista, koska en halua paljastella mitään. Näin on ollut silloin kun painoin 49 kiloa ja näin on nyt kun painan kohta 80 kiloa. En halua näytellä vartaloani, ihan sama mitä muut ajattelee. Eikä nyt viiskymppisenä liikakilotkaan ahdista.
Kyseessä on kuitenkin media-ammatti, joten on yllättävää, että moisia kiloja on Mintsulle päässyt noinkin paljon kertymään.
Annika Metsäketo sanoi muuten viimeisimmässä haastattelussa, että sai potkut Novasta, koska ei tullut toimeen yhden henkilön kanssa. Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Terttu, 51 kirjoitti:
Minä en koskaan kuuntele Novaa. Siellä on jutut ihan tyhmiä. Mutta ihmetyttää kyllä, että jos voi olla sama ääni äänessä vielä 15 vuoden kuluttua. Jossain on silloin jotain outoa.
Aamutiimi vaihtuu jatkuvasti, mutta Kuukka on ja pysyy. Hyvä työsuhdeturva jostakin syystä.
No onneksi on ja pysyy! Minna on ihan rautainen ammattilainen työssään. Nyt kun mietin, niin en tiedä ketään muuta hyvää naispuolista radioääntä kuin Minnan. Ottaa aina pallon kiinni keskusteluissa ja reagoi nopeasti. Sujuvasanainen, älykä, hauska, mutta tarvittaessa saa myös asiallisemman moodin päälle riippuen keskustelun luonteesta tai haastateltavasta henkilöstä. Entisestä missistä on sukeutunut pätevä media-ammattilainen.
Terttu, 51 kirjoitti:
ap
Kuules "Terttu, 51". Vaikutat jotenkin tutulta... et sattumoisin ole erään kaupalliselta radio-asemalta lähtöpassit saaneen, noin nelikymppisen naispuolisen juontajan alter ego? Tuli vaan mieleeni :D
Vierailija kirjoitti:
Terttu, 51 kirjoitti:
ap
Kuules "Terttu, 51". Vaikutat jotenkin tutulta... et sattumoisin ole erään kaupalliselta radio-asemalta lähtöpassit saaneen, noin nelikymppisen naispuolisen juontajan alter ego? Tuli vaan mieleeni :D
Ja mulle tuli mieleen etten ole koskaan pitänyt Metsäkedoista, en ainoastakaan.
Mulla ei ole edes tullut mieleen haukkua kenenkään ulkonäköä netissä. Luonteesta tai käytöksestä voi huomauttaa kyllä, ulkonäön arvosteleminen nimettömänä on törkeää.
ohis
"Terttu" on ikärasisti.